دلتنگی مادران شهدای مدافع حرم رفسنجان در مراسم گرامیداشت شهدا؛

از سلام کردن به عکس پسرش تا ناله های غمناک فراق / عکس

  • شناسه خبر: 114868
از سلام کردن به عکس پسرش تا ناله های غمناک فراق / عکس

صفا و پاکی و همینطور مظلومیت شهدای مدافع حرم در چهره ی خانواه های آنها نیز هویدا است ؛ کسانی که بدون هیچ چشم داشتی بزرگترین سرمایه خود را راهی راه خدا کردند.

خانه » فرهنگی مذهبی » از سلام کردن به عکس پسرش تا ناله های غمناک فراق / عکس

به گزارش خانه خشتی ، بردن نام از شهید مدافع حرم به شدت قلبم را می فشارد و مظلومیت اینهاست که باعث می شود ناخودآگاه اشک از چشمان سرازیر شود.

اینها پاکترین جوانان این سرزمین هستند که برای امن بودن من و تو به میدان جنگ رفتند ، این صفا و پاکی و همینطور مظلومیت در چهره ی خانواه های آنها نیز هویدا است ؛ کسانی که بدون هیچ چشم داشتی بزرگترین سرمایه خود را راهی راه خدا کردند.

شب گذشته مراسمی به عنوان گرامیداشت این شهدای گرانقدر با حضور خانواده های عزیز شهدای مدافع حرم و مسئولین رفسنجان به همت شهرداری این شهر برپا شد .

مادر شهید غلام حیدر خلیلی از شهدای مدافع حرم به محض نمایش عکس پسر شهیدش بر روی صحنه دستش را بالا می برد و با گریه به پسرش سلام می داد.

یکی دیگر از این مادران شهدای افغان نیز تاب حضور در مراسم را نداشت به بیرون سالن رفته بود و به یاد خاطرات پسرش گریه میکرد.

مادرهای و پدرها انگار دلشان برای فرزندان رشیدشان تنگ شده بود، اشک می ریختند و خاطرات پسرشان را بر روی لب زمزمه میکردند …

برچسب ها:
فراق مادر شهید مدافع حرم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان