۸ طرح عمرانی رفسنجان افتتاح شد

  • شناسه خبر: 11482
۸ طرح عمرانی رفسنجان افتتاح شد

خانه خشتی:۸ طرح عمرانی با حضور مشاور عالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان محلی در رفسنجان افتتاح شد. خانه خشتی:رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان پیش از ظهر امروز در آیین بهره‌‌برداری از این طرح‌ها اظهار داشت: فاز چهار دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه با ۳ هزار و ۲۰۰ […]

خانه » آخرین اخبار » ۸ طرح عمرانی رفسنجان افتتاح شد

خانه خشتی:۸ طرح عمرانی با حضور مشاور عالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان محلی در رفسنجان افتتاح شد.

خانه خشتی:رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان پیش از ظهر امروز در آیین بهره‌‌برداری از این طرح‌ها اظهار داشت: فاز چهار دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه با ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا به بهره‌برداری رسید.

رضا رنجبرکریمی افزود: همچنین فاز چهار دانشکده و فنی مهندسی دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان (عج) با یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: شش طرح دیگر از جمله مجتمع آزمایشگاهی، آسفالت معابر، بوستان امین و جدول‌گذاری با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان (عج) افتتاح شد.

افتتاح کارخانه ۱۲۰ تنی آسفالت رفسنجان

همچنین کارخانه آسفالت شهرداری رفسنجان با ظرفیت تولید ۱۲۰ تن با حضور مشاور عالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، استاندار کرمان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی در این شهرستان افتتاح شد.

فرماندار رفسنجان در آیین بهره‌برداری از این کارخانه اظهار داشت: کارخانه آسفالت شهرداری نیاز این شهرستان را به آسفالت برآورده می‌کند.

علی‌اکبر پورمحمدی افزود: کارخانه آسفالت شهرستان رفسنجان ظرفیت تولید ۱۲۰ تن آسفالت را دارد.این کارخانه با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات شهرداری رفسنجان به بهره‌برداری رسیده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان