دکترآذین:درمانگاه کنترل کیفی سم در رفسنجان افتتاح می‌شود

  • شناسه خبر: 11476
دکترآذین:درمانگاه کنترل کیفی سم در رفسنجان افتتاح می‌شود

خانه خشتی:نماینده مردم شهرستان‌های انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: درمانگاه کنترل کیفی سم به زودی در رفسنجان افتتاح می‌شود. خانه خشتی:حسین آذین در جلسه اتاق بازرگانی این شهرستان اظهار داشت: وحدت و همدلی بین مسئولان رفسنجان موجب محکم شدن پایه‌های شهرستان و رسیدگی بیشتر به مشکلات مردم و به ویژه صادرکنندگان می‌شود، […]

خانه » آخرین اخبار » دکترآذین:درمانگاه کنترل کیفی سم در رفسنجان افتتاح می‌شود

خانه خشتی:نماینده مردم شهرستان‌های انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: درمانگاه کنترل کیفی سم به زودی در رفسنجان افتتاح می‌شود.

خانه خشتی:حسین آذین در جلسه اتاق بازرگانی این شهرستان اظهار داشت: وحدت و همدلی بین مسئولان رفسنجان موجب محکم شدن پایه‌های شهرستان و رسیدگی بیشتر به مشکلات مردم و به ویژه صادرکنندگان می‌شود، تقویت بخش خصوصی در اولویت است و باید مورد حمایت قرار گیرد.

آذین افزود: مسئله واردات غیرمجاز و بی‌رویه سموم بی‌کیفیت را باید پیگیری کرد، زیرا یکی از مشکلات کشاورزان محسوب می‌شود و مافیا و افراد سودجویی که به ضرر کشاورز ما کار می‌کنند را باید با وضع قانونی راه‌گشا، از میان برداشت.

وی ابراز داشت: ایجاد درمانگاه کنترل کیفی سم تنها راه حل وضعیت کنونی در بحث سم است و در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است که در هفته‌های آینده شاهد افتتاح این درمانگاه با همکاری دانشگاه ولی‌عصر (عج) هستیم.

آذین خاطرنشان کرد: در درمانگاه کنترل کیفی سم، سم مورد نیاز کشاورزان آزمایش و نتیجه اعلام می‌شود و هرجا لازم باشد از طریق رسانه‌ها مثبت یا منفی بودن آن اعلام تا کشاورزان دچار مشکل نشوند.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرفتن مجوز برای احداث کارخانه تولید سم در رفسنجان بیان کرد: به یاری خدا این مجوز را می‌گیریم.

وی به تشکیل اتاق فکر برای مشکلات پسته تاکید کرد و گفت: صاحب نظران بخش کشاورزی برای حمایت از کشاورزان در این اتاق حضور می‌یابند و به مشکلات کشاورزان رسیدگی می‌کنند.

آذین بیان داشت: آبیاری مهم‌ترین مسئله کنونی در بخش کشاورزی است که برای انتقال آب دو مسئله «مدیریت مصرف» و «حفظ آب‌های موجود» در راس کار است و این دو مهم کم‌هزینه و بهترین راه‌حل‌ها هستند.

این نماینده خاطرنشان کرد: قرار است به زودی ۳۶۰ هزار متر مکعب آب از خلیج فارس برای استفاده شرکت‌های گل‌گهر، مس سرچشمه، شهربابک و رفسنجان برای کشت گلخانه‌ای و آبیاری قطره‌ای به استان کرمان انتقال داده شود.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های صنعت، معدن، کشاورزی و اشتغال اذعان داشت: این کارگروه‌ها پیگیر مسائل مردم و صنعتگران و به ویژه صادرکنندگان هستند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان