استاندار کرمان: متخصصان بزرگ‌ترین سرمایه‌های ایران هستند

  • شناسه خبر: 11466
استاندار کرمان: متخصصان بزرگ‌ترین سرمایه‌های ایران هستند

خانه خشتی: استاندار کرمان گفت: نیروی‌های انسانی متخصص بزرگ‌ترین سرمایه‌های کشور هستند و امروز تفکر و دانش بزرگ‌ترین سرمایه‌های جوامع پیشرفته است. خانه خشتی:اسماعیل نجار استاندار کرمان پیش از ظهر امروز در آیین گشایش نوزدهمین همایش شیمی آلی ایران در دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی اظهار داشت: اگر جوامع به […]

خانه » آخرین اخبار » استاندار کرمان: متخصصان بزرگ‌ترین سرمایه‌های ایران هستند

خانه خشتی: استاندار کرمان گفت: نیروی‌های انسانی متخصص بزرگ‌ترین سرمایه‌های کشور هستند و امروز تفکر و دانش بزرگ‌ترین سرمایه‌های جوامع پیشرفته است.

خانه خشتی:اسماعیل نجار استاندار کرمان پیش از ظهر امروز در آیین گشایش نوزدهمین همایش شیمی آلی ایران در دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی اظهار داشت: اگر جوامع به علم و دانش دست پیدا کنند، هرگز زیر سلطه نمی‌روند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد تولید علم در ایران بیان داشت: معظم‌له بر علم‌اندوزی و ارتقای جایگاه علمی ایران اسلامی بسیار تاکید دارند.

استاندار کرمان با بیان اینکه ایران اسلامی دارای جوانان شایسته و با استعدادی است، عنوان کرد: افزایش رتبه‌های علمی کشورمان در چند سال اخیر موجب ارتقای جایگاه علمی مسلمانان و اقتدار بیش از پیش آن‌ها می‌شود.

نجار نیروی انسانی متخصص را بزرگ‌ترین سرمایه‌های کشور دانست و تصریح کرد: امروز تفکر و دانش بزرگ‌ترین سرمایه‌های جوامع پیشرفته است.

وی دوران دانشجویی را زمان مناسبی برای کسب تجربه و علم‌آموزی برشمرد و خاطرنشان کرد: دانشجویان باید از این دوران برای افزایش دانش استفاده صحیحی کنند.علم باید در خدمت بشریت باشد، زیرا علمی که در خدمت بشریت نباشد، نمی تواند سودمند باشد.

استاندار با اشاره به بهره‌‌برداری‌های نادرست از علم افزود: استفاده نادرست از علم می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را به بار آورد.

نجار با اشاره به پیشینه غنی علمی کشور ایران در گذشته و وجود نخبگانی مانند «جابر‌بن‌حیان» و «زکریای‌رازی» عنوان کرد: علم باید سعادت و صیانت بشر را تامین کند.کار دانشمندان و دانش‌پژوهانی که با تکیه بر علم و دانش خود مشکلات مردم را برطرف می‌کنند، بسیار ارزشمند است.

نجار با تاکید بر اینکه علم باید انسان را به سمت خدا نزدیک کند، اذعان داشت: علم باید انسان را به عبودیت و بندگی خدا برساند.

وی جایگاه علمی ایران اسلامی را رفیع دانست و گفت: این جایگاه باید طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی با تلاش دانشمندان جوان ایرانی هر روز بیش از گذشته ارتقا یابد.

نوزدهمین همایش شیمی آلی ایران که امروز با حضور مشاور عالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس انجمن شیمی ایران در رفسنجان گشایش یافت تا سه روز ادامه دارد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان