وزیر اسبق ارشاد در رفسنجان مطرح کرد:

کلام رهبری فصل الخطاب باشد مشکلی پیش نمی آید / نقض برجام همچون فتنه ۸۸ یک تجربه تلخ بود

  • شناسه خبر: 114640
کلام رهبری فصل الخطاب باشد مشکلی پیش نمی آید / نقض برجام همچون فتنه ۸۸ یک تجربه تلخ بود

وزیر اسبق ارشاد گفت: کلام رهبری فصل الخطاب باشد مشکلی پیش نمی آید در فتنه ۸۸ عده ای از ولایت و مردم تخطی کردند.

خانه » سیاسی » کلام رهبری فصل الخطاب باشد مشکلی پیش نمی آید / نقض برجام همچون فتنه ۸۸ یک تجربه تلخ بود

به گزارش خانه خشتی ، سید محمد حسینی در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی و حماسه باشکوه مردم در سال ۸۸ در رفسنجان اظهار داشت: تاکید رهبرفرزانه انقلاب این بود که این روز در یادها بماند و به فراموشی سپرده نشود و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شورای انقلاب فرهنگی نیز تاکید شد.

وی افزود: فتنه ۸۸ قضیه ی کوچکی نبود بلکه برنامه تقویت شده بود که خیلیها روی این مسئله حساب باز کرده بودند و انتخابات یک بهانه بود برای اهداف شومشان.

حسینی خاطر نشان کرد: نسل جوان باید بدانند که چه اتفاقی در سال ۸۸ افتاد و چرا ۹ دی یوم الله شد، این روز نقطه عطف و تحول کشور پس از هشت ماه پر تلاطم در کشور بود، بسیاری از کارها در کشور راکد مانده بود و خسارت وارد کرد و فرصت به دست بدخواهان داد تا از امپراتوری رسانه ای خود علیه نظام بهره گیرند.

وی تصریح کرد: پیش از این ماجرا کشور در اوج عظمت بودیم و قدرت های جهانی به این نتیجه رسیده بودند که بدون نظر ایران نمی توانند نتایجی در آسیای غرب بدست آوردند.

دبیر کل  کانون دانشگاهیان ایران اسلامی ادامه داد: قبل از حوادث سال ۸۸ اوباما نامه ای می نویسد و خطاب به رهبری می گوید بدون ایران هیچ موضوعی در خاورمیانه خاتمه نمی یابد و خواستار شروع فصل جدیدی در مذاکرات میان ایران و آمریکا شد.

وی افزود: در شرایطی که در عرصه جهانی کشور از موقعیت برتر برخوردار بود و خدمات ارزنده و شور و نشاط در مردم ایجاد میشد که یک مرتبه با انتخابات که هنوز شمارش آرا شروع نشده بود خودشان را پیروز انتخابان معرفی کرده و بعد هم فرمان  شورش و اردوکشی خیابانی داند ، انتخابات سال ۸۸ در کل جهان بازتاب گسترده ای داشت اما بلافاصله این آشوب موقعیتی برتری را می توانست برای کشور باشد زیر سوال برد.

حسینی بیان داشت: سران فتنه کسانی بودن که میان مردم جدایی انداختند در حالیکه در انقلاب خدمت کرده بودند و مردم به انها اعتماد داشتند اینکه رهبری فرمودند فتنه فضا غبارآلودی است یک امر پیچیده و امر ساده ای نبود.

وی تصریح کرد: کسانی که در جریان فتنه ۸۸ در کشور آشوب کردند و خواهان اصلاحات در کشور هستند الان خیلی هاشون در اروپا و یا آمریکا هستندو نامه فرستادن به رئیس جمهور آمریکا که تحریم ها را در کشور تسریع کنید این افراد که مدعی ایرانی بودن هستند خواستار تداوم تحریم ها علیه کشور شدند.

دبیر کانون دانشگاهیان ایران اسلامی خاطر نشان کرد: در سال ۸۸ هم همین اتفاق افتاد و وقتی دیدند با حضور میلیونی مردم در روز ۹ دی با حمله به مغازه های مردم و آشوب کاری را پیش نمی برند اعلام کردند که ایران باید تحریم شود ، اسناد اینها موجود است و یکروزی برملا خواهد شد، گفتند تحریم های ضعیف فایده ندارد بلکه باید فلج کننده باشد تا ایران اسلامی سرنگون شود.

وی افزود: عده ای هم در داخل ندانسته همراهی کردند که نشانه کم بصیرتی است و سکوت برخی خواص برای این اتفاق مهم که حرمت جامعه اسلامی تهدید شد قابل بخشش نیست.

حسینی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب همانطور که از اسلامیت نظام دفاع می کنند از جمهوریت نظام نیز دفاع می کنند و اجازه ندادند، حالاکه مطابق میل شما نیست باید کشور را آشوب کنید و نامه ی بدون سلام به رهبری بفرستید، رهبری ایستادند و مردم به تدریج متوجه شدند وقتی دیدند اصل ولایت فقیه را مورد هجمه قرار دادند و امام(ره) هتاکی کردند به میدان امدند.

وی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی در منطقه  یک پایگاه مردمی غیرقابل انکار است ، این هوشیاری و انسجام باید حفظ شود به فرمایش رهبری جامعه دچار دو قطبی نشود.

دبیر کل  کانون دانشگاهیان ایران اسلامی بیان داشت: برخی که در فتنه ۸۸ دخیل بودند الان در قالب برخی مسئولیت ها کار می کنند و اعلام کردندکه ما از فتنه اظهار براعت می کنیم و این گفته باید واقعی باشد اینطور نباشد که در خفا همان فکر را داشته باشند.

وی افزود: هرجا از فرمان رهبری تخطی شود ما آسیب می بینیم برخی که چهره آمریکا را بزک می کنند  این سخن خود آنان است که به هیچ کس رحم نمی کنند ، در دولت مصدق آمریکا از پشت خنجر زد مرسی را در مصر تحمل نکردند، انها کسی را می خواهند که کاملا تابعشان باشد.

حسینی بیان داشت: رهبری فرمودند ما به مذاکرات خوشبین نیستیم و پس از چند سال معطلی الان همه فهمیدند که امریکا به هیچ عهد و یپمانی پایبند نیست و ما باید روی پای خودمان بایستیم، کلام رهبری فصل الخطاب باشد مشکلی پیش نمی آید در فتنه ۸۸ عده ای از ولایت و مردم تخطی کردند.

وی گفت: با ده سال تحریم مجدد علیه جمهوری اسلامی هر کشوری که بخواهد در ایران سرمایه گذاری کنند آمریکاییها نمی گذارند این هم همچون فتنه ۸۸ یک تجربه تلخ بود و بدعهدی آمریکا را به نمایش گذاشت.

برچسب ها:
برجام فتنه فصل الخطاب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان