جانشین سازمان اطلاعات سپاه :‌

نظام در برابر سران فتنه صبوری کرده/ آنها در منزل دکتر خصوصی، ورزش و استخر دارند

  • شناسه خبر: 114587
نظام در برابر سران فتنه صبوری کرده/ آنها در منزل دکتر خصوصی، ورزش و استخر دارند

می‌توانند در منزل از دکتر خصوصی، ورزش، استخر و غیره بهره‌مند شوند اما امکان ارتباط با کسی را نداشته باشند تا فتنه انگیزی نکنند.

خانه » سیاسی » نظام در برابر سران فتنه صبوری کرده/ آنها در منزل دکتر خصوصی، ورزش و استخر دارند

به گزارش خانه خشتی ، سردار حسین نجات گفت:‌ چرا برخی آقایان که از علت حصر سران فتنه مطلع هستند موضوع حصر این افراد را به فتنه ۸۸ ربط می‌دهند. در حالی که نظام در برابر آنها صبورانه برخورد کرده است به نحوی که اگر مثل ترکیه می‌خواستیم برخورد کنیم می‌بایست این ها بلافاصله بازداشت می‌شدند.

وی افزود:حصر این افراد یک سال بعد از فتنه و در ۲۵ بهمن ۸۹ اتفاق افتاده است؛ در سال ۸۹ در سوریه معارضین علیه بشار اسد راهپیمایی کردند و رادیو BBC و VOA آن را ادامه بهار عربی نام نهادند.
نجات بیان کرد:در این زمان یکی از زندانیان از زندان به بازداشت شدگان در سوریه نامه می‌نویسد و با آنها اعلام همبستگی می‌کند و حتی سران فتنه نیز از مردم می‌خواهند به خیابان آمده و با بازداشت شدگان در سوریه اعلام همبستگی کنند.
معاون سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: این فراخوان باعث شد تا شورای عالی امنیت ملی در ۲۵ بهمن ۸۹ درخواست حصر آنها را کند. لذا می‌توانند در منزل از دکتر خصوصی، ورزش، استخر و غیره بهره‌مند شوند اما امکان ارتباط با کسی را نداشته باشند تا فتنه انگیزی نکنند.

منبع:دانا

برچسب ها:
سران فتنه فتنه فتنه 88
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان