مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در رفسنجان مطرح کرد:

۹ دی اربعین انقلاب اسلامی است / فتنه ای بزرگتر از سال ۸۸ به تدبیر رهبری خاموش شد

  • شناسه خبر: 114418
۹ دی اربعین انقلاب اسلامی است / فتنه ای بزرگتر از سال ۸۸ به تدبیر رهبری خاموش شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت:حماسه ۹ دی اربعین انقلاب اسلامی است، در فتنه ۸۸ انسانهای ناپاک و نانجیب با همراهی دشمنان خارجی تلاش کردند که انقلاب را نابود کردند و در نه دی مردم به ویژه جوانان با حضورشان انقلاب را حفظ کردند

خانه » آخرین اخبار » ۹ دی اربعین انقلاب اسلامی است / فتنه ای بزرگتر از سال ۸۸ به تدبیر رهبری خاموش شد

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام محمد علی محسن زاده در همایش سیاسی که امروز با حضور جمعی از پرسنل سپاه و نیروی انتظامی، بسیجیان و جمعی از طلاب حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت رفسنجان برگزار شد با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر امر انقلابی بودن و انقلابی گری اظهار داشت: بنا به فرمایش رهبری حماسه ۹ دی اربعین انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در فتنه ۸۸ انسانهای ناپاک و نانجیب با همراهی دشمنان خارجی تلاش کردند که انقلاب را نابود کردند و در نه دی مردم به ویژه جوانان با حضورشان انقلاب را حفظ کردند، در فتنه ۸۸ یک احساس خطر نسبت به انقلاب شکوهمند اسلامی صورت گرفته یک عده به دنبال به عقب برگرداندن انقلاب بودند.


حجت الاسلام محسن زاده خاطر نشان کرد: اگر امروز گفته می شود آمریکا شیطان بزرگ است این شیطان بخشی از بساط شیطان رجیم است که در مقابل مومنین لشکر کشی می کندو رودرروی ارزش های الهی می جنگد.
وی تصریح کرد: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی یک ضربه مهلک به بساط شیطان وارد کرده و کمر شیطان در عصر حاضر را شکسته است.
محسن زاده بیان داشت: امروز اصلاح طلبان غیر اصولگرا در این کشور بخشی از بساط شیطان رجیم است، بسیاری از مفاهیم مذهبی در دوران اصلاحات مورد هجمه قرار دادند.


وی ادامه داد: دشمنان خارجی و منافقان داخلی   را به عقب برگرداندن انقلاب را پیش گرفتند و این کار را با تحریف امام پیش می برند. آنجا که می گویند امام با شعار مرگ بر آمریکا مخالف بودند و یا ما اشتباه کردیم سفارت آمریکا را اشغال کردیم از آن طرف جمله امام می فرماید ما با این مستکبر عالم آمریکا هرگز مبارزه خودمان را ترک نمی کنیم از صداوسیما پخش می شود و نتیجه این اقدام تحریف امام است
محسن زاده خاطر نشان کرد: دیروز در دوران اصلاحات شعار پایان امام را سردادند و امروز رسما می گویند تا کی می خواهید انقلابی باشید و شعار ختم انقلاب سر می دهند.
وی تصریح کرد: شعار دادند که با گفتگو تحریم ها را برطرف می کنیم ، گفتند با کدخدا مذاکره کنیم زودتر به نتیجه میرسیم هست و بود ملت را دادند و نتیجه آن شد تمدید تحریم های ده ساله. نتیجه آن این شد ظریف اعلام کرد که ما با قول کری اظهار نظر کردیم و اشتباهم را می پذیرم، میلیاردها خسارت به مملکت وارد کردند، خسارت دانشمندان هسته ای چگونه جبران می شود؟


محسن زاده اظهار داشت: امروز برخی جریانات سیاسی در داخل با انقلاب مخالفت می کنند، دو نگاه در کشور وجود دارد یکی نگاه رهبری و انقلابی ها در این راستا که با استقامت بر روی اصول و ظرفیت های داخلی مشکلات کشور حل می شود و دیگری نگاه به بیرون کشور دارد و راه علاج را در بیرون جستجو می کند.
وی خاطر نشان کرد: تحریم ها تنها در ده درصد وضعیت معیشتی در کشور موثر هستند و نود درصد آن از سو مدیریت و فساد اقتصادی است، ایران کشور پر ظرفیتی است و با مدیریت جهادی این ظرفیتها شکوفا می شود.

محسن زاده به با بیان اینکه برخی به دونبال دو قطبی سازی در جامعه هستند گفت: اولین دو قطبی سازی تقابل میان روحانی و احمدی نژاد در انتخابات پیش رو بود، این فتنه ای بزرگتر از سال ۸۸ و بازسازی ان بود که با تدبیر رهبری در نطفه خاموش شد.

وی افزود: دو قطبی دیگر تقابل میان انقلابی و معیشت است و می گویند انقلابی ها نمی گذارند که معیشت مردم درست شود در حالیکه بر اساس نظرسنجی ها بدست امده بیش از ۷۸ درصد مردم نسبت به انقلاب پایبند و بیش از ۸۸ درصد انان نسبت به ولایت ارادت دارند.

محسن زاده بیان داشت: دو قطبی سازی امنیت و معیشت و انزوا و معیشت از دیگر تقابل ها در جامعه امروز است که برخی به دنبال ان هستند، نیروهای امنیتی امروز سپر بلای امنیت کشور هستند و آقایانی که این حرفها را می زنند یک روز را بدون محافظ باشند.

وی ادامه داد: در این دولت هر سال بودجه دفاعی و امنیتی کشور را کاهش دادند و فکر می کنند بچه های انقلاب امنیت را فدای این مسائل می کنند .

برچسب ها:
9 دی فتنه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان