همایش دانشگاه ،صنعت و کارآفرینی در رفسنجان آغاز به کار کرد / تصاویر

  • شناسه خبر: 114149
همایش دانشگاه ،صنعت و کارآفرینی در رفسنجان آغاز به کار کرد / تصاویر

همایش دو روزه دانشگاه ، صنعت و کارآفرینی به همت حوزه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان و با مشارکت صنایع مس منطقه کرمان رد رفسنجان اغاز بکار کرد.

خانه » آخرین اخبار » همایش دانشگاه ،صنعت و کارآفرینی در رفسنجان آغاز به کار کرد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ؛ مراسم افتتاحیه این همایش صبح امروز با حضور حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه و ملانوری فرماندار و پورمحمدی شهردار رفسنجان و جمعی از کار آفرینان و صنعتگران و همچنین دانشجویان در سالن فرهیختگان دانشگاه ازاد اسلامی برگزار گردید.

در این همایش که بخش قابل توجهی از آن مربوط به دانشگاه و دانشگاهیان بود تنها روح الله خلیلی نژاد ریاست دانشگاه پیام نور رفسنجان حضور داشت.

محسن صفریان رئیس دانشگاه آزاد رفسنجان  ضمن تبریک هفته پژوهش اظهار داشت :ادمی در جستجوی کمال انسانیت است  در هر قرن در دوره ای از تاریخ تک چهره های علمی و فوق بشری چراغهای در راه تکامل بشر و جامعه بشری افروخته اند .

وی افزود :دانشگاه ازاد واحد رفسنجان در زمینه تعامل با صنعت و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل اقدام به برگزاری همایش صنعت کارافرینی نموده است .

محسن صفریان  بیان داشت :راهکاری انتقال تجارب کارافرینان موفق به دانشگاه ،راههای دستاوردهای علمی ،بررسی مشکلات در راه مسیر صنعت و دانشگاه ،تشویق برای ایجاد کارافرینی ،ایده های صنعتی و به عرضه گذاشتن انها ،برگزاری کارگاه های علمی مختلف ،مورد نیاز صنعت از جمله اهداف این همایش است .

وی ضمن تشکر از حامیان این همایش تصریح کرد :دانشگاه ازاد رفسنجان به عنوان دومین دانشگاه شهرستان  در سال ۶۷ به ریاست مرحوم ایت الله هاشمیان تاسیس شد و اکنون نزدیک به سه دانشکده و ۷۲ رشته در مقاطع کاردانی ،کارشناسی و ارشد  و دکتری می باشد .

رئیس دانشگاه ازاد بیان داشت :دانشگاه قریب به ۴ هزار و صد دانشجو ،ده هزار فارغ التحصیل و ۲۹۰ استاد هیات علمی معروف دارد .ساختمانها نزدیک به ۳۵ هزار متر فضای اموزشی ،هنری ،فرهنگی و… داریم .

وی تصریح کرد :دو ساختمان کتابخانه و مسجد در حال ساخت داریم .چاپ ۴۸۳ مقاله علمی توسط اعضای هیات علمی ،امضا  تفاهم نامه با فرمانداری ،نیروی انتظامی و محیط زیست ،مرکز رشد بسیار پرتلاش به کار خود ادامه می دهد .ما روز گذشته اگر شرکتهایی در مرکز رشد مستقر شده باشد محصولش در تهران در نمایشگاه رونمایی شده است .

وی بیان داشت :۱۱۰۰ پایانامه ارشد خاتمه یافته است ،۹۵۰پایان نامه در رشته های مختلف فنی مهندسی علوم کشاورزی و… با دریافت اولویتهای پژوهشی صنعت و ادارات در جهت رفع مشکلات نیازمندیهایشان انجام گرفته است .

محسن صفریان افزود :پروژه های سرمایه گذاری با  صنعت انجام شده است از جمله  تولید کاغذ از سنگ در مراحل مطالعاتی به پایان می رسد و بزودی برای اجرای شدن اقدام خواهد شد .پروژه تولید ماشین چندگانه باغ ورز از دستاوردهای تلاش و توسعه بود که روز گذشته به عنوان رتبه سوم در سرمایه گذاری پژوهشی و فنی بازار در تهران بعد از دانشگاه صنعتی شریف مرکز پارک علمی فنی گیلان رتبه سوم به خود اختصاص داد .

در ادامه این همایش پس از پخش کلیپ از سخنان امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم رفسنجان در مجلس در زمینه اهمیت کارآفرینی و ارتباط ان با صنعت، حسنی مدیر عامل مس منطقه کرمان، آل طه رئیس دانشگاه ازاد کرمان، اسدی مدیر مرکز پژوهشی سبک زندگی در دانشگاه صنعتی شریف و حمید رضا ایرانمنش کارآفرین برتر به ایراد سخنرانی با موضوع همایش پرداختند.

برچسب ها:
دانشگاه آزاد رفسنجان صنعت کارآفرینی همایش دانشگاه، صنعت و کارآفرینی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان