تله فیلم “به وقت شکوفه های انار” با همکاری هنرمندان رفسنجانی برای یکی از شبکه های سیما به بار نشست

  • شناسه خبر: 114132
تله فیلم  “به وقت شکوفه های انار” با همکاری هنرمندان رفسنجانی برای یکی از شبکه های سیما به بار نشست

تله فیلم “به وقت شکوفه های انار “به نویسندگی بهناز حسینی نوه، تهیه کنندگی حسین مدحت برای یکی از شبکه های سیما ساخته می شود.

خانه » آخرین اخبار » تله فیلم “به وقت شکوفه های انار” با همکاری هنرمندان رفسنجانی برای یکی از شبکه های سیما به بار نشست

به گزارش “خانه خشتی” ، این تله‌فیلم در خصوص آیین ها و سنن جنوب شرق کشور چون عروس قنات و جنگ بادها می باشد و روایت گر دختری است که به خاطر بدهی های پدر، مجبور به انتخاب می شود.

گفتی است این فیلم نامه در شورای طرح و برنامه مستندهای داستانی به تصویب رسیده است و اینک مراحل پیش تولید خود را می گذراند و قرار است که از اواسط دی ماه کلید بخورد.

حسین مدحت دانشجوی دکترای پژوهش هنر و تهیه کننده شبکه سه سیما است که پیش از آن نیز فیلم هایی چون چشم های رسوا کننده ( این مستند برای مرکز گسترش سینمای تجربی و مستند در اسپانیا ساخته شد)، دوچرخه، موتورسیکلت، عطش و… را ساخته و توانسته برای هر یک جوایز بهترین کارگردانی و فیلمنامه نویسی را از آن خود کند. وی داور جشنواره های بین المللی چون جشنواره روستا و شهید آوینی بوده و اینک تهیه کننده برنامه سی قسمتی فیلم سازان جوان شبکه ۳ می باشد.

بهناز حسینی نوه دانش آموخته علوم ارتباطات اجتماعی شاخه روزنامه نگاری می باشد. حسینی نوه که پیش دبیر صفحه فرهنگ و هنر بوده، چندی پیش توانست در اولین تجربه داستان نویسی خود در جشنواره قصه و پسته مقام سوم را از آن خود کند. وی در مورد قصه اش گفت: داستان لایه های زیرین دارد و در واقع تقابل بین سرمایه گزاری و اشرافیت است و سعی شده در آن از علوم مختلف چون هاله شناسی و انرژی های ماورایی و آیین های میترائیسم که بخشی از فرهنگ و آداب آن زمانمان بوده است را روایت کند. که با توجه به متن قوی و  تجربه حسین مدحت مطمعنم کار خوب و آبرومندی از آب در می آید.

تله فیلم "به وقت شکوفه های انار" با همکاری هنرمندان رفسنجانی برای یکی از شبکه های سیما

تله فیلم “به وقت شکوفه های انار” با همکاری هنرمندان رفسنجانی برای یکی از شبکه های سیما

برچسب ها:
به وقت شکوفه های انار بهناز حسینی نوه تله‌فیلم حسین مدحت شبکه سه سیما
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان