مسئول خیریه کوثر مطرح کرد :

اهدا ۳۵۰ مورد جهیزیه توسط موسسه خیریه کوثر / سعی کردیم کرامت افراد نیازمند حفظ شود

  • شناسه خبر: 114018
اهدا ۳۵۰ مورد جهیزیه توسط موسسه خیریه کوثر / سعی کردیم کرامت افراد نیازمند حفظ شود

محسن اسماعیلی گفت :جهیزیه ها توسط یک گروه تحقیق بدست نیازمند واقعی می رسد سعی کردیم بدون تحقیق، کوچکترین وسیله به کسی ندهیم .از وسیله تا جیهزیه کامل ۳۵۰ مورد جهیزیه توسط این موسسه اهدا شده است .سالی دو مرتبه بسته های مواد غذایی دو باب خانه ساخته شده تحویل نیازمندان داده شده است .

خانه » اجتماعی » اهدا ۳۵۰ مورد جهیزیه توسط موسسه خیریه کوثر / سعی کردیم کرامت افراد نیازمند حفظ شود

به گزارش خانه خشتی ؛ محسن اسماعیلی مدیرعامل موسسه خیریه کوثر  در اولین همایش مهرریزان کوثر که عصر امروز در تالار خیام دانشگاه ولی عصر (عج) برگزار گردید اظهار داشت :موسسه خیریه کوثر از دادن وام شروع شد که مبلغ اولیه ان با ۱۱ میلیون اغاز شد بعد از گذشت ۶ سال به کمک خیرین و کمک های موردی مبلغ وام به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است .

 محسن اسماعیلی مدیرعامل موسسه خیریه کوثر

محسن اسماعیلی مدیرعامل موسسه خیریه کوثر

وی افزود :قریب ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان وام در اختیار نیازمندان قراردادیم در ادامه این کار، جهیزیه دادن و ایجاد بازارچه از جمله فعالیتهای این موسسه است .

اسماعیلی تصریح کرد :بازارچه ای در ۱ ابان ۹۰ در گلستان امین ایجاد شد درامد این بازارچه ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد.که بدست نیازمندان واقعی رسانده شد تا به امروز ده دوره بازارچه برگزار کردیم همراه با جشن و دعوت از هنرمندان صدا و سیما همراه بودند .درامد حاصل از ان توسط غرفه های صنایع دستی تبدیل به جهیزیه برای نیازمندان شده است .

وی افزود :جهیزیه ها توسط یک گروه تحقیق بدست نیازمند واقعی می رسد سعی کردیم بدون تحقیق، کوچکترین وسیله به کسی ندهیم .از وسیله تا جیهزیه کامل ۳۵۰ مورد جهیزیه توسط این موسسه اهدا شده است .سالی دو مرتبه بسته های مواد غذایی دو باب خانه ساخته شده تحویل نیازمندان داده شده است .

محمسن اسماعیلی خاطرنشان کرد :کمک به سه زندانی ،ازدواج جوانان ،وامهای قرض الحسنه از جمله فعالیتهای دیگر است کهصورت گرفته است  با توجه به کمبود بودجه این خیریه توسط تعدادی جوانان شروع شده است از صفر شروع کرده است تا حالا دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان گردش مالی موسسه بوده است .

وی با بیان اینکه در این موسسه کرامت برای ما مهم بوده است گفت :با تحقیثات به عمل امده از نیامندان واقعی وطوری رفتار شده است که کرامت انسانی افراد حفظ شود . با کمک خیرین کارهای بزرگتری انجام خواهیم داد .

وی بیان داشت :ساخت خانه برای زوجهای جوان از دیگر فعالیتهایی است که در دست اقدام داریم پیشنهاد برای ساخت واحد برای افراد نیازمند داده شده است . امیدواریم بتوانیم مبلغ صندوق وام را افزایش داده و مجوز صندوق دیگر را توسط خیرین اخذ کنیم .

مدیرموسه خیریه  در پایان از تمام خیرین در جهت کمک به موسسه تقدیر و تشکر کرد .

 محسن اسماعیلی مدیرعامل موسسه خیریه کوثر

محسن اسماعیلی مدیرعامل موسسه خیریه کوثر

برچسب ها:
ازدواج جوانان تالار خیام دانشگاه ولی عصر (عج) قرض الحسنه گلستان امین محسن اسماعیلی مدیرعامل موسسه خیریه موثر موسسه خیریه کوثر همایش مهرریزان کوثر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان