حجت الاسلام آقاتهرانی در مسجد امام(ره) رفسنجان مطرح کرد::

مقاومت جواب می دهد / مگر آقا نگفت اعتماد نکنید / سیاسی کاری نکنیم

  • شناسه خبر: 113957
مقاومت جواب می دهد / مگر آقا نگفت اعتماد نکنید / سیاسی کاری نکنیم

حجت الاسلام آقاتهرانی گفت: در حلب بچه ها مقاومت کردند و مقاومت جواب می دهد تکبر در برابر متکبر تواضع است نه سر تعظیم فرو آورذن ، در برابر انسانهایی که درک می کنند باید سر تعظیم فروآورد.

خانه » سیاسی » مقاومت جواب می دهد / مگر آقا نگفت اعتماد نکنید / سیاسی کاری نکنیم

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی امشب در جشن میلاد نبی اکرم(ص) و امام صادق(ع) در مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان از مرحوم حجت الاسلام حاج شیخ عباس پورمحمدی یاد کرد و اظهار داشت: مهر تایید مقام ولایت بر ایشان خورده و بسیار با اهمیت است و رهبر فرزانه انقلاب از ایشان به عنوان رفیق قدیمی یاد کرده اند.

وی نعمت نبوت را یکی از بزرگترین نعمتهای مقام الهی برشمرد و گفت: خداوند در قرآن میفرماید صدقات خود را با منت گذاشتن باطل نکنید اما زمانیکه پیامبر(ص) مبعوث می کند منت می گذارد از بس که نعمت پیامبر بالاست از همه ائمه بالاتر استنعمت بسیار بزرگ نبوت هرچه بیشتر می روبم بیشتر درک می کنیم

آقاتهرانی بیان داشت: در آمریکا وقتی راجع به پیامبر صحبت می شود به راحتی ایمان می آورند و وقتی ویژگی های پیامبر گفته می شود مشتاق ایشان می شوند .

وی خاطر نشان کرد: پیامبر(ص) رحمت الهی است جاذبه پیامبر همه را جذب می کرد و همین الان هم همین شکل است، هم غذا بافقرا مشد دشمنان بر امین بودن ایشان صحه می گذاشتند بسیار با حیا بود وقتی در جلسه ای می نشست فرقی با بقیه نداشت همیشه پیش سلام بود.

آقاتهرانی گفت: هیچ گاه کسی هیچ نقصی از پیامبر(ص) ندید بر سرش خاکستر می ریختند و او به عیادت آن شخص رفتند، پیامبر اشداء علی الکفار رحماء بینهم بودند، ما نیز نسبت به هم اینطور باید باشیم ، با کفار تند است چون می خواهد سواستفاده کند اگر سر تعظیم فرو آوردیم به ذلت می رسیم.

وی تصریح کرد: در حلب بچه ها مقاومت کردند و مقاومت جواب می دهد تکبر در برابر متکبر تواضع است نه سر تعظیم فرو آورذن ، در برابر انسانهایی که درک می کنند باید سر تعظیم فروآورد.

فعال سیاسی و فرهنگی بیان داشت: ویژگی های پیامبر اکرم(ص) در کتاب سنن النبی آمده است،پیامبر اهل تشریفات نبود ما هم اینطور باشیم، خودتان بزرگ شوید لباس و امکانات آدم را بزرگ نمی کند.

وی اظهار داشت: پیامبر(ص) در حالی که بسیار بزرگ بود اما بسیار متواضع بود به راحتی رحماء را درک می کرد، این ویژگی های را آدم دوست دارد این ویژگی ها زندانیان آمریکا را مسلمان میکرد.

آقاتهرانی گفت: اسلام به انسان یاد می دهد انسان بودن را ، اگر در جامعه اسلامی مشکلی دیدید باید بگذاریم به پای خودمان، اگر از مسلمانی بدرفتاری می بینیم با کسی که ادعای مسلمانی ندارد تفاوت دارد.

وی خاطر نشان کرد: بچه های انقلابی، متدین، اصولگر و کسانی که دم از شیعه می زنند فرق می کنند باید مراقب باشند و عابروی اسلام را حفظ کنند، هرجا هستید مواظبت کنید گاهی رفتار ما باعث فرار مردم از انقلاب می شود.

فعال سیاسی و فرهنگی بیان داشت: مسلمان کسی که مردم از دست و زبانش احساس امنیت کنند ، در فضای مجازی هرحرفی را نزنیم سیاسی کاری نکنیم فریب ندهیم همدیگر را، راست بگوییم اسلام اجازه چنین کاری نمی دهد اینها که چنین می کنند مسلمان نیستند.

وی افزود: راست بگوییم و مبلغ پیامبر اکرم(ص) باشیم در عمل ،امروز فرزندان ما به پدر و مادر پناه نمی برند و والدین از فرزاندان خسته می شود چرا اینگونه است ؟ به اخلاق پیامبر رجوع کنیم و درس بگیریم.

حجت الاسلام آقاتهرانی اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) مزد رسالت خود را مودت به اهل بیت(ع) قرار داده است، مودت آن است که بروز دهند آنکس که دست والدینش را می بوسد مودت است، نسبت به اهل بیت(ع) نیز یعنی بروز دهیم در اربعین و همایش بزرگ پیاده روی عاشقان اهل بیت(ع) این مودت را بروز دادند.

وی تصریح کرد: یک اصل که هه امامان و ائمه قبول دارند این است که وقتی با دیگری هستید آنگونه باش که دوست داری با تو باشند، در اداره کسی که کار دارد دوست داری با تو چگونه رفتار شود همان کار را انجام بده، مسئولین دوست دارید مردم شما را دوست داشته باشید مردم را دوست داشته باشید ، دوست دارید به قولش عمل کند پای قولتان بایستید، انچه برای خود می خواهی برای دیگران بخواه.

حجت الاسلام آقاتهرانی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: ببینیم کدام یک اصلح است در حالیکه بدانی بهتر از آن شخص کسی هست و نگوییم خائن هستیم.

وی خاطر نشان کرد: در قضیه برجام همه چیز اتفاق افتاد و تازه همه چیز را خراب کردند و می گویند رهبری در جریان بوده است ، مگر آقا نگفت اعتماد نکنید چرا اعتماد کردید.

آقاتهرانی بیان داشت: خودت را میزان قرار بده آنچه برای خودت می خواهی برای طرف مقابل بخواه، آنگاه زندگی قشنگ می شود.

 

برچسب ها:
آقاتهرانی اعتماد سیاسی کاری مقاومت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان