امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

عظمت نظام در گرو ولایت است

  • شناسه خبر: 113830
عظمت نظام در گرو ولایت است

امام جمعه رفسنجان گفت: عظمت نظام در گرو ولایت است ، ما باید بحث ولایت را بیشتر نهادینه کرد امروز هر کجا تبعیت وجود دارد تبعیت از ولایت فقیه می باشد .

خانه » فرهنگی مذهبی » عظمت نظام در گرو ولایت است

به گزارش خانه خشتی ، حجت السلام رمضانی پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی که صبح امروز در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، پیشگیری از طلاق را یکی از عوامل مهم در کاهش طلاق دانست و اظهار داشت :وحدت و همدلی در همه ارکان شهرستان وجود دارد آنچه که در سال ۸۸ اتفاق افتاد همگی اتفاق نظر دارند و مطیع رهبر انقلاب هستیم و انچه که اساس نظام انقلاب ماست همه به اصل اساس نظام اعتقاد کامل داریم .

وی افزود :پبشرفتهای بدست امده حاصل همدلی و وحدت می باشد .

امام جمعه رفسنجان با بیان حدیثی از امام صادق (ع) تصریح کرد :از خدا بترسید انگونه که او شما را می بینید اینکه فکر می کنی تو را نمی بیند کفر است، همه اعتقاد داریم خداوند ناظر و وکیل همه ما است .

وی بیان داشت :اگر تو باور داشته باشی اینکه خداوند ما را می بینید باز هم در برابر او معصیت کنید جسارت و توهین به خداوند شده است .

امام جمعه بیان داشت :عامل خشم خداوند گناه و معصیت است ، امروز مردم کمترین بدبینی را نسبت به مسئولین رفسنجان دارند .شاید نسبت به نظام نارضایتی وجود داشته باشد .

وی افزود :نه دی روز میثاق با ولایت است، بصیرت در مردم رفسنجان وجود دارد و همه در این بحث کار می کنند .

امام جمعه خاطرنشان کرد :امروز عظمت نظام در گرو ولایت است ، در کمال ناباوری دشمنان، در سوم خرداد خرمشهر ازاد شد و حلب هم همچنین بود .لذا خدا حلب را ازاد کرد و این پیروزی بر همه مسلمانان مبارک باشد .ما باید بحث ولایت را بیشتر نهادینه کرد .امروز هر کجا تبعیت وجود دارد تبعیت از ولایت فقیه می باشد .

وی افزود :امروز اگر تبعیت بی چون چرای ولایت را داشته باشیم ثمرات ان ظاهر خواهد شد .مخصوصا نسل جوان بیشتر به این موضوع پایبند باشند .

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان ولایت عظمت نظام
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    کاش به فکر شهر بودین بخدا
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان