قتل جوان ۱۹ ساله در رفسنجان / قاتل و هم دستانش به دام قانون افتادند

  • شناسه خبر: 113793
قتل جوان ۱۹ ساله در رفسنجان / قاتل و هم دستانش به دام قانون افتادند

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: درگیری و مشاجره لفظی بین شش جوان به قتل جوان ۱۹ ساله ختم شد.

خانه » حوادث » قتل جوان ۱۹ ساله در رفسنجان / قاتل و هم دستانش به دام قانون افتادند

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ “نصرالله عباسی” در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۱۸:۵۳ مورخ ۱۳ آذرماه ۹۵ در پی تماس به مرکز فوریت های پلیس شهرستان مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری با چاقو بین چند جوان و مجروح شدن دو نفر از آن ها در سطح یکی از خیابان های شهر بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ شهید مطهری به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد دو نفر از افراد در پی نزاع بر اثر ضربه چاقو به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند که بر اثر شدت جراحات یکی از آن ها که ۱۹ سال سن داشت علی رغم تلاش تیم پزشکی فوت می کند.

سرهنگ عباسی گفت: سریعاً مأموران دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر و با حفظ صحنه جرم کار خود را با تحقیقات و بررسی های میدانی شروع و متهمان را شناسایی، موضوع دستگیری آنان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: متهمان ظرف ۴۸ ساعت به شهرستان های شیراز، کهنوج و جیرفت متواری که با تلاش شبانه روزی کارآگاهان دایره جنایی و تحت تعقیب قرار دادن و تنگ کردن عرصه بر آن ها نهایتاً متهمان به رفسنجان برگشته و در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ عباسی گفت: در تحقیقات صورت پذیرفته متهمان ابتدا منکر هر گونه اتهام وارد شده به خود شدند که پس از انجام تحقیقات تخصصی و روشن شدن زوایای پنهان موضوع، یکی از متهمان لب به اعتراف گشود و پرده از راز قتل برداشت و به جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: در این خصوص قاتل به همراه هم‌دستانش با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام و قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی رفسنجان در پایان با اشاره به اینکه برخی از خسارت ها را می توان جبران کرد و دوباره به حالت اولیه بازگرداند گفت: اما وقتی جان یک انسان گرفته می‌شود، نمی‌توان این حادثه دل‌خراش را به گونه‌ای دیگر رقم زد و به حالت اولیه برگرداند پس شهروندان باید از کنار مسائل و معضلاتی که با آن روبرو می شوند منطقی عبور کرده و خردمندانه آن را حل کنند و همچنین حرکات و رفتار فرزندان خود را زیر نظر قرار دهند و دوستان آن ها را بشناسند تا اتفاق ناگواری برای آن ها رخ ندهد.

برچسب ها:
قتل
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان