اعتبار بیشتر به متقاضیان وام دانشجویی

  • شناسه خبر: 11372
اعتبار بیشتر به متقاضیان وام دانشجویی

“خانه خشتی”: امسال با اعتبار بیشتر و ارائه خدمات ۲۰ درصدی بیشتر نسبت به سال گذشته به متقاضیان وام دانشجویی اعطا خواهد شد . مجید محبی مسئول صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان درگفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی” گفت: امسال قصد داریم بیشتر همت خود را درارائه وامهای شهریه درقالب […]

خانه » آخرین اخبار » اعتبار بیشتر به متقاضیان وام دانشجویی

“خانه خشتی”: امسال با اعتبار بیشتر و ارائه خدمات ۲۰ درصدی بیشتر نسبت به سال گذشته به متقاضیان وام دانشجویی اعطا خواهد شد .
مجید محبی مسئول صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان درگفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی” گفت: امسال قصد داریم بیشتر همت خود را درارائه وامهای شهریه درقالب بلند مدت ، میان مدت ، کوتاه مدت به دانشجویان به کار گیریم . وی علت این امر را بازپرداخت بهتر وام از طرف دانشجو اعلام کرد . محبی اظهار داشت : ۲ درصد از کل شهریه های اخذ شده ثبت نامی از دانشجویان به صندوق واریز تا در اعطای وام های شهریه کمک هزینه مسکن ، کمک هزینه تحصیلی ، و قرض الحسنه ازدواج و قرض الحسنه ضروری ثبت شود . وی ادامه داد از سال ۸۷ تاکنون ۲۰ میلیارد ریال به ۵ هزارو ۲۶ دانشجو در مقاطع تحصیلی – کاردانی – کارشناسی و کارشناسی ارشد وام های ذکر شده اعطا گردید که باز پرداخت آنها بطور میانگین بین ۹تا۱۵ ماهه با سود ۵/۲ درصد است .
محبی همچنین تعداد افراد متقاضی سال گذشته را حدود هزارو ۲۰۰ نفر با مبلغ کل تسهیلات دریافتی ۴۷۰ میلیون تومان عنوان کرد .
مسئول صندوق رفاه دانشجویی گفت : هر ساله نیز از طرف وزرات علوم در زمان ثبت نام در مهرماه و بهمن ماه اعتباری برای اعطای تسهیلات وام دانشجویی به دانشگاه داده می شود که متقاضیان بعد از فارغ التحصیل شدن می توانند به صورت ۶۰ ماهه با سود ۴ درصد آن را برگردانند . وی تصریح کرد سال گذشته این اعتبار مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان بود که به ۲۰۰ دانشجو واگذار شد .
محبی تعداد دانشجویان این دانشگاه را ۳ هزارو ۴۰۰ نفر اعلام کرد و افزود این دانشجویان در رشته های حقوق –مدیریت –گیاهپزشکی – باغبانی – علوم فضایی و حسابداری – کامپیوتر –برق و معماری به رشته های کارشناسی و کاردانی ذکر شده اضافه گردید .
حسین محمد بیگی مدیر مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان نیز اظهار داشت : تسهیلات وام به اساتید و کامندان متقاضی دانشگاه نیز در قالب رهن تا سقف ۸۵ میلیون ریال ریال قرض الحسنه ضروری تا سقف ۲۵ میلیون ریال ، خرید مسکن ۳۵۰ میلیون ریال ساخت مسکن ۴۵۰ میلیون ریال با بازپرداخت متغیر بین ۳۶تا ۶۰ ماهه اعطا خواهد شد .
وی تعداد کامندان و اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه را ۳۲۰ نفر عنوان کرد .

رضایی

برچسب ها:
اعتبار دانشجویی دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان متقاضیان وام
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان