معاون سابق سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان مطرح کرد :

باید در مدیریت بدون نگاه و تفکر سیاسی وارد شد وگرنه از رسالت کاریمان باز خواهیم ماند

  • شناسه خبر: 113479
باید در مدیریت بدون نگاه و تفکر سیاسی وارد شد وگرنه از رسالت کاریمان باز خواهیم ماند

معاون سابق سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان گفت: شاید هر کدام یک تفکر سیاسی داشته باشیم ، ولی در مدیریت باید بدون نگاه و تفکر سیاسی وارد شد اگر نگاه تفکریمان بر مدیریت غالب شود قطعا از رسالت کاریمان باز خواهیم ماند .

خانه » سیاسی » باید در مدیریت بدون نگاه و تفکر سیاسی وارد شد وگرنه از رسالت کاریمان باز خواهیم ماند

به گزارش خانه خشتی ، محسن ارسلان صبح امروز در مراسم معارفه معاون جدید سیاسی امنیتی فرمانداری رفسنجان اظهار داشت :  شرایط دولت نیاز به تغییر داشت که با ۲۸ ماه خدمت در فرمانداری برای من باعث تجربه بود و اشنایی و ارتباط با مردم چیزی بود  که با آن افتخار کردم و می کنم .

وی افزود :زمانیکه مامور حکم خدمت در فرمانداری شدم و اعتماد صورت گرفت شاید فکر نمی کردم که از عهده مسئولیت سنگین این خدمت بر ایم ولی به خوبی گذشت و قضاوت با مردم است و قضاوت با مردمی است که همکاری کردند شاید جاهایی کاستی و تندی بود ولی روشنگری شما کمک کرد این مسئولیت را انجام دهم .

ارسلان بیان داشت : آن نگاه فکری که همیشه همراه من بوده است اعتماد بوده است ، توجه به صداقت در مدیریت مسئولیت و گفتارمان و اعتماد سازی پیشه ما بود .اگر این مسائل را رعایت کنیم میتوانیم موفق شویم .

ارسلان خاطر نشان کرد :شاید هر کدام یک تفکر سیاسی داشته باشیم ، ولی در مدیریت باید بدون نگاه تفکر سیاسی وارد شد اگر نگاه تفکریمان بر مدیریت غالب شود قطعا از رسالت کاریمان باز خواهیم ماند .

وی تصریح کرد :باکمترین تغییرات به همت همکاران کار شکل گرفت .در این کادر ممکن بود ناملایماتی اتفاق بیافتد ولی ما می بایست وظیفه خود را انجام دهیم .بعد از گذشت ۳۷ سال از انقلاب باید در مسیر پیشرفت و توسعه گام برداریم این محقق نمی شود جز در یک فضای امنیتی و با همدلی همدیگر .درک متقابل از مسئولیت پذیری بسیار مهم است .

ارسلان افزود :در کنار مسئولیتها باید همدل باشیم و مشکلات را درک کنیم شاید ابزار کلیدی در حوزه سیاسی اجتماعی می تواند کمک کند همین است و نگاه مان در توسعه فرهنگی اجتماعی مهم باشد .

وی بیان داشت : پارامترهای فرهنگی یکی از نیازهای ضروری جامعه است .لذا اگر کسانی نسبت به یک فعالیت اجتماعی موضع می گیرند و واکنش نشان میدهند باید این موضع گیریها را اسیب شناسی کنیم و واقعیتها را بیان نمود .

وی توجه به واحدهای فرهنگی با رویکرد خوب فرماندار از جمله فعالیتهای خوب دوران عنوان کرد و گفت :هیچ کس نمی تواند منکر شود که ما نیازهای فرهنگی واجتماعی را نادیده گرفته ایم .مراسمات خوب فرهنگی توجه به مقولات جامعه حمایت جوانان در ساخت فیلم ها و کارنامه درخشان ساخت فیلم ،فعالیتهای خوب ورزشی ،اجرای خوب تئاتر همه در مسیر رشد و تعالی فرهنگی جامعه صورت گرفته است .

ارسلان بیان داشت :شاخص بازر خوب مردم تعامل در انتخابات بود که اولین بار بود که تجربه انتخاباتی به بهترین کیفیت انجام شد .ارتباطم در دوران خدمت با جناح ها خوب بوده است .ما چه در تفکر اصول گرایی و چه در تفکر اصلاح طلبی یک تعامل و همکاری را به وجود اوردیم .

وی ضمن تشکر از همکاری شورای تامین افزود :در دوران خدمت و همکاری هیچ گاه با همکاران نگاهمان نگاه تعصبی نبود .در بسیاری از برنامه های فرهنگی و اجتماعی کمیته هایی تشکیل دادیم و احیا کردیم و با مشارکت و حضور در کمیته ها ابهاماتی هم اگر وجود داشت برطرف می کردیم .

وی ضمن تشکر از همکاری تمام نهادها و شوراها بیان داشت :در چالش ها با دوستی و درایت مشکلات را مرتفع می کردیم .باید دم اتاقمان همیشه بروی مردم باز باشد و حلال مشکلات باشیم شاید در دوران مدیریت به چالش برخوردیم ولی دوستان با صعه صدر تحمل می کردند و فضایی در شهر ایجاد شود که انتخابات بعدی به خوبی برگزار شود .

محسن ارسلان تصریح کرد :همکاری خوب مشاوران ایثارگران کمک می کرد که در مسیر اجرایی خوب پیش رویم .همکاری فعالان سیاسی در امر خطیر مسئولیت مرا یاری کردند .

وی افزود :اگر سرهنگ خلیلی و همکاران انتظامی نبودند شاید در بسیاری از مسائل با مشکلات روبرو می شدیم .دولت مظلوم است .تهمت هایی ناروایی می زنند .ما هیچ وقت موج های منفی که از بیرون وارد می شد ما نداشتیم .

 

برچسب ها:
تفکر سیاسی محسن ارسلان معاون سیاسی فرماندار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ابوذر غفاری

    جناب اقای دکتر شما خودت فرزند نگاه سیاسی هستی اگه نگاه سیاسی نبود شما الان کارشناس ازمایشگاه کشاورزی دانشگاه ولی عصر عج بودی قسم بخور در 7 سال گذشته تودانشگاه غیر از بازدید از جلسات کنکور چه کار مثبت دیگری انجام دادی

    خبردار

    بنظرم اقای ارسلان با خود می گوید دیگران نمیفهمند و من ملای عالم واقعا اگر مامور به تحصیل هستید پس تو فرمانداری و مجتمع مس چه میکنید؟ دریافت مدیریت و مزایا از دانشگاه و فرمانداری و مس قانونی هست؟ راهنما به راست میزنی ولی به چپ می پیچی اقای مدیر شما رو راستیا با هزار ایراد اظهر من الشمس بورست کردن (میگی دروغ میگم لیست سه هزار بورسیه رو نگاه کنید)حالا دم از نگاه کاری می زنی؟ اگر راست میگی چرا تو همان دانشگاه به ملت خدمت نکردی /؟ گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تورا چه حاصل؟؟؟ سخنرانی بس است عمل کنید

    وهابي

    آقای ارسلان سادس رفته مامور به تحصیل بوده و هست قرار شده صرفا به امر تحصیل بپردازد ولی شما حقوق و حتی مدیریت هم از دانشگاه گرفتید و میگیرید و مزایای فرناندری که کم بود مَس رو ن... ضمنا نگاه سیاسی یعنی شما تو دولت اصولگرا بورس نمیشدی پس حرفای قشنگ نزن یروِّعنا کن ببینیم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان