فرماندار رفسنجان در مراسم معارفه معاون سیاسی فرمانداری مطرح کرد:

مردم مستحق بهترین خدمت و رفتار هستند / باید عزت نفس آنها حفظ شود

  • شناسه خبر: 113468
مردم مستحق بهترین خدمت و رفتار هستند / باید عزت نفس آنها حفظ شود

فرماندار رفسنجان گفت: مردم مستحق بهترین خدمت و رفتار هستند، باید اکرام بشوند و عزت نفس انها باید حفظ شود و اینها بهترین کسانی هستند که باید بهترین خدمات را از سوی نظام مقدس ببینند

خانه » اجتماعی » مردم مستحق بهترین خدمت و رفتار هستند / باید عزت نفس آنها حفظ شود

به گزارش خانه خشتی ، حمید ملانوری در جلسه معارفه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان ضمن تبریک اغاز امامت امام زمان(عج) و ولادت پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت :امیدواریم در عصر امامت و ولایت حضرت ولی عصر(عج) تلاش برای خدمت به مردم باعث خوشی  و جلب رضایت امام بزرگوار شود .

وی ضمن قدردانی از زحمات ۲ سال و سه ماه محسن ارسلان در سمت معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری افزود :خدمات دکتر ارسلان بر شما و مردم پوشیده نیست .

فرماندار رفسنجان به معرفی محمدرضا باقری به عنوان معاون جدید این سمت اشاره کرد و تصریح کرد :ایشان از جانبازان ۵۰ % و فعالان انقلاب و نظام هستند و سالهای زیادی در پست خای مختلف دولتی ارائه خدمت کرده اند .

وی با اشاره به اینکه فرمانداری نماینده عالی حکومت است گفت :ما در همه کارها نظارت داریم و فعالیت می کنیم تا با جامعه به سمت سوی ارامش و امنیت و در نتیجه به سمت تعالی و توسعه پیش رویم .

وی افزود :مردمی که کشوری چون جمهوری اسلامی مبتنی بر احکام و ارزشهای الهی واسلامی تشکیل دادند انتظاراتی دارند و انتظارات انها از ناحیه ما با ارائه خدمات به انها محقق می شود و گفتار و رفتار ما مسئولین باعث رضایتمندی و یا عدم رضایتمندی انها خواهد شد .

ملانوری  به نقش مهم مردم رفسنجان در دوران دفاع مقدس و انقلاب اشاره کرد و گفت :خدای ناکرده کوتاهی ما باعث دلخوری در بین مردم نسبت به نظام و حکومت می شود .

وی افزود :شهرستانی که نخبگان و مدیران بزرگی را تربیت کرده است و از ستونهای اصلی انقلاب بودند کسانی چون مرحوم حجت اسلام شیخ محمد هاشیمان خدمات ارزنده ای به مردم ارزانی کرده اند .تاثیر این خدمات در حوزه های مللی و بین المللی را شاهد بودیم و امروز هم فعالان رفسنجانی در سمت های مدیریتی و فرهنگی و اقتصادی زبانزد عام و خاص بوده اند و هستند .

ملانوری بیان داشت :مردم مستحق بهترین خدمت و رفتار هستند، باید اکرام بشوند و عزت نفس انها باید حفظ شود و اینها بهترین کسانی هستند که باید بهترین خدمات را از سوی نظام مقدس ببینند بنابر این ما، به همراه همه همکاران در ادارات و سازمانها و نهادهای دولتی و غیر دولتی همه باید سمت و سوی خدمات را در شهرستان به سمتی ببریم که نتیجه ان رضایتمندی مردم باشد .

وی تصریح کرد :قطعا این رضایتمندی باعث خشنودی ائمه اطهار و شهدا و خانواده شهدا و امام راحل و خداوند خواهد شد .

فرماندار بیان داشت :در این روزها با بودجه کم و نیروی کم و مشکلات فراوان دست وپنجه نرم می کنیم که همه اینها میراث سالهایی است که بر ما  تحریم ها و تهدیدها روا داشتند و امروز وضعیت کشور به این وضعیت رسیده  وظیفه ما را چندین برابر می کند و وظیفه خطیری برعهده ما ست .

وی افزود :با این همه تحریم و دشمنی و حضور در مجامع بین المللی و مواجه شدن با این اسیب ها ونگه داشتن کشور در فضای ارام و امن آن هم در منطقه ای که در اطرافش اتش ودشمنی و وجود تروریست ها و تکفیریها هستند  واقعا کار بسیار سختی است باید قدر این نظام را دانست که علی رغم مشکلات کشوری امن و ارام و بانشاط داریم امیدواریم در ادامه این راه موفق شویم .

برچسب ها:
عزت فرماندار رفسنجان مردم مستحق
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان