جنبش عدم تعهد توانایی برخورد با تحریم و فشار زورگویان را دارد

  • شناسه خبر: 11340
جنبش عدم تعهد توانایی برخورد با تحریم و فشار زورگویان را دارد

خانه خشتی:رهبر انقلاب در دیدار رئیس جمهور گینه بیسائو فرمودند: قدرت‌های سلطه گر تلاش دارند تا اینگونه القا کنند که هرگونه ایستادگی در برابر آنها غیرممکن است اما اعضای جنبش عدم تعهد می توانند خلاف این القائات را اثبات کنند. خانه خشتی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای […]

خانه » آخرین اخبار » جنبش عدم تعهد توانایی برخورد با تحریم و فشار زورگویان را دارد

خانه خشتی:رهبر انقلاب در دیدار رئیس جمهور گینه بیسائو فرمودند: قدرت‌های سلطه گر تلاش دارند تا اینگونه القا کنند که هرگونه ایستادگی در برابر آنها غیرممکن است اما اعضای جنبش عدم تعهد می توانند خلاف این القائات را اثبات کنند.

خانه خشتی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح امروز (شنبه) در دیدار «سریفو ناماژو» رئیس جمهور گینه بیسائو، جنبش عدم تعهد را ظرفیت بسیار خوبی برای انواع همکاری‌های میان اعضا دانستند و افزودند: اگر اعضای این جنبش، همکاریهای گسترده‌ای را در چارچوب جنبش عدم تعهد تدوین کنند، تلاش قدرتهای زورگو برای تحریم و فشار بر کشورهای مستقل از بین خواهد رفت.

ایشان با تأکید بر اینکه لازمه همکاری‌های گسترده در چارچوب جنبش عدم تعهد، ایجاد ساز و کارهای اجرایی قوی است، خاطرنشان کردند: قدرتهای سلطه گر تلاش دارند تا اینگونه القا کنند که هرگونه ایستادگی در برابر آنها غیرممکن است اما اعضای جنبش عدم تعهد می توانند خلاف این القائات را اثبات کنند.

«سریفو ناماژو» رئیس جمهور گینه بیسائو نیز در این دیدار بر تمایل کشورش برای گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف تأکید کرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان