امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

بسترسازی و ایجاد فضاهای عمومی برای معلولین بخشی از حقوق مسلم آنها است

  • شناسه خبر: 113105
بسترسازی و ایجاد فضاهای عمومی برای معلولین بخشی از حقوق مسلم آنها است

امام جمعه گفت :بسترسازی و ایجاد فضاهای عمومی برای معلولین بخشی از حقوق مسلم انها است ولی متاسفانه ما به قوانین بی توجه هستیم دم از قانون می زنیم ولی عامل به قانون نیستیم.

خانه » اجتماعی » بسترسازی و ایجاد فضاهای عمومی برای معلولین بخشی از حقوق مسلم آنها است

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت السلام رمضانی پور در مراسم روز جهانی معلولین اظهار داشت :معلولین جزو بندگان شایسته خداوند هستند که خداوند به انها حیات طیبه داده است .

وی افزود :بسترسازی و ایجاد فضاهای عمومی برای معلولین  بخشی از حقوق مسلم انها است ولی متاسفانه ما به قوانین بی توجه هستیم دم از قانون می زنیم ولی عامل به قانون نیستیم .

امام جمعه بیان داشت :اگر ما مقداری از قانون معلولین را رعایت می کردیم در خصوص استخدام انها ،یک نفر معلول فاقد کار نداشتیم .

وی با بیان اینکه برخی معلولیت ها اجتناب نا پذیرند گفت :جامعه باید پذیرای معلولین باشد و اداره بهزیستی مجموعه ای است که توانسته کمک بزرگی به همه مردم در جامعه بکند .

وی افزود :معلولین ما دارای کرامت و عزت و مناعت طبع هستند و توانمندیهای بالایی دارند که چه بسا در افراد سالم وجود نداشته باشد .

امام جمعه تصریح کرد :معلول در یک قسمت معلول است ولی در قسمتهای دیگر می تواند چندین برابر کار کند و برای جامعه افتخار افرین باشد .

وی بیان داشت :معلول پذیرای اکرام و احترام است انشاء… بتوانیم بستر مناسب برای معلولین به وجود بیاوریم و وظیفه خود را انجام دهیم و معلولیت مادرزادی نداشته باشیم .

برچسب ها:
بسترسازی حقوق معلولین
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان