انجام بیش از ۳۱۰ مأموریت موفق توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان در تابستان

  • شناسه خبر: 113082
انجام بیش از ۳۱۰ مأموریت موفق توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان در تابستان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان از انجام بیش از ۳۱۰ مأموریت موفق توسط آتش نشانان این سازمان در طول تابستان خبر داد.

خانه » اجتماعی » انجام بیش از ۳۱۰ مأموریت موفق توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان در تابستان

به گزارش روابط عمومی شهرداری رفسنجان، علی رمضانی نژاد با اشاره به فعالیت های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در دو بخش امداد و نجات و اطفاء حریق، اظهار کرد: در سه ماهه دوم سال جاری بیش از ۳۱۰ مأموریت موفق توسط آتش نشانان انجام شده است.

وی از آموزش اطفاء حریق به بیش از ۲۳۰ نفر از دانش آموزان و کارکنان ادارات شهرستان در فصل تابستان خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت پیشگیری از وقوع حوادث در منازل، ادارات و مدارس، آموزش اطفاء حریق توسط پرسنل آتش نشانی در طول سال انجام می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان با بیان اینکه در فصل تابستان بیش از ۳۰ مورد آتش سوزی منازل توسط آتش نشانان کنترل و مهار شده است، به فعالیت مستمر شش ایستگاه در شهرستان اشاره کرد و گفت: در سه ماهه دوم امسال به همت آتش نشانان، ۱۲ واحد تجاری و انبار، ۱۷ خودرو و ۲۱ درخت مهار شده است.

رمضانی نژاد هم چنین از رهاسازی بیش از ۱۰۰ حیوان وحشی و موذی توسط واحد امداد و نجات سازمان آتش نشانی در فصل تابستان خبر داد.

برچسب ها:
آتش نشانی تابستان شهرداری رفسنجان مأموریت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان