در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان آمده است:

۱۶ آذر معیار ارزیابی میزان نفرت از حکومت استبدادی است

  • شناسه خبر: 113068
۱۶ آذر معیار ارزیابی میزان نفرت از حکومت استبدادی است

دانشجویان در چنین ایامی به همه دنیا ثابت کردند که همیشه در مقابل استکبار می ایستند و در واقع ۶۱ آذر معیار خوبی برای ارزیابی میزان نفرت از حکومت استبدادی است.

خانه » سیاسی » ۱۶ آذر معیار ارزیابی میزان نفرت از حکومت استبدادی است

به گزارش خانه خشتی ، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان به منظور گرامیداشت ۱۶ آذر ماه روز دانشجو بیانیه ای بدین شرح صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم
۶۱ آذر مبارک روز مقاومت تاریخی و روز دانشجو، نماد روحیه ی خروشان جنبش دانشجویی و تجلی بصیرت و مظهر ایثار و استقلال و آزادی است. امام خامنه ای(مدظله العالی) .
تهاجمات نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی هر بار با چهره ای جدید رخ می نمایاند و سنگرهای مقاوت انقلابی ما را نشانه می گیرد گاهی فتنه ۷۸ می شود و گاهی ۸۸ عده ای فریب خورده و معاند ،بازیچه استکبار می شوند اما آنچه همیشه راه گشاست بصیرت و استقامت است . که با چشم همیشه بیدار دیده بان انقلاب و پشتیبانی ملت بصیر و همیشه در صحنه ی ایران پشت سر گذاشته شده است.
دانشجویان در چنین ایامی به همه دنیا ثابت کردند که همیشه در مقابل استکبار می ایستند و زندگی با عزت را از امام عاشورا فراگرفته اند و هم پیمان شده اند که برای ظهور منجی عالم بشریت ،زینب وار عالمیان را بیدار کنند و نشان داده اند دانشگاه ها یکی ازمرز داران اصلی انقلاب هستند و دانشجویان با گذشت سی و پنج سال، پرشور وبا نشاط وبا بصیرتی دشمن شکن انقلاب را حفظ و صیانت کرده و می کنند در واقع ۶۱ آذر معیار خوبی برای ارزیابی میزان نفرت از حکومت استبدادی است.
دانشجو با روشنفکری و آگاهی های خود هرگز اجازه نخواهد داد دشمنان در امور داخلی و خارجی کشورشان دخالت کنند.
ملت همیشه هوشیار ایران همواره در صحنه حاضر است و همچنان که ۶۱ آذر ۶۳۳۱ سه تن از دانشجویان آگاه وبیدار در راه دفاع از هویت ملی خویش به پا خواسته وجان خود را فدا کردند. و امروز مستکبران عالم با سلاح جنگ نرم و ناتوی فرهنگی در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران می باشند که در این جبهه دو هدف عمده را دنبال می کنند: ۶- تخریب هویت اسلامی و تضعیف باورهای انقلابی و اسلامی از طریق –ملی تهدیدات فرهنگی ،سیاسی،اقتصادی و… ۱-جلوگیری از رشد و
توسعه علمی و تحقیقاتی.
اما بدانند دانشگاه ها سنگر جنگ نرم هستندو ما دانشجویان ؛ افسران جوان این جنگ ،که مانند همیشه قدم به قدم با رهبرمان حرکت میکنیم ، و ولایت را چراغ راه خود قرار داده ایم .
بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان رفسنجان با بزرگداشت روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و امام شهیدان، جامعه دانشگاهی کشور را به همدلی، یکپارچگی و وحدت در سایه سار ولایت فقیه و تلاش برای پیمودن هر چه بیشتر قله های رفیع علم و فناوری توام با تبعیت از علوم اسلامی و ارزش های اخلاقی و دینی دعوت کرده و سربلندی، عزت و پیشرفت ایران اسلامی را از حضرت حق تعالی خواستار است و اعلان می دارد مبارزه با استکبار تا کور شدن چشم فتنه و خشکاندن ریشه ظلم ادامه دارد و بنا بر فرمایشات امام امت حضرت روح الله (تا شرک هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم)
والسلام علی من تبع الهدی
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان

 

برچسب ها:
16 آذر استبدادی روز دانشجو نفرت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان