برجام تمام شد / نظام ولایت فقیه جهان را فتح می کند

  • شناسه خبر: 112999
برجام تمام شد / نظام ولایت فقیه جهان را فتح می کند

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: پر خطر ترین لحظه برای انقلاب دوران مذاکرات بود و هدف ایجاد دوقطبی در جامعه بود ، با تمدید تحریم های ده ساله علیه ایران برجام تمام شد.

خانه » سیاسی » برجام تمام شد / نظام ولایت فقیه جهان را فتح می کند

به گزارش خانه خشتی ، کریمی قدوسی در یادواره شهدای گمنام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان که امشب در حسینیه شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد با گرامیداشت روز دانشجو حاکمیت فرهنگ ایثار و فداکاری در کشور را مهمترین دستاورد قیام دانشجویان و ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: یکی از مظاهر قدرت ما شهدا هستندجوانان ما هستند که در مواقع خطر با تمسک به روحیه ایثارگری از هستی خود که می گذرندحماسه آفرین و مظهر قدرت می شوند.

وی افزود: امام(ره) فرمودند ما در دنیا کارمان را با قرآن و نهج البلاغه پیش می بریم همین سخن اساس حکمت و مسیری به راه حل است.

کریمی قدوسی تصریح کرد : با همه مشکلات و موانعی که ایجاد کردند قدرت اسلام در حال گسترش و در حال فتح سنگرهاست.

وی خاطر نشان کرد: ما قدرت نظامی و دفاعی داریم اما انچه داریم قابل مقایسه نیست با کشورهایی که هزینه های سرسام آوری برای توسعه دفاعی خود خرج می کنند ولی منطق اسلامی که ما داریم سنگرها را فتح می کند و آزادگان جهان را جذب می کند.

کریمی قدوسی بیان داشت: اگر به همین سبک پیش رویم همین نظام ولایت فقیه جهان را فتح می کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: دیروز شهدا از همین خیابانهای شهرهایمان و از خرمشهر می امدند و امروز از لاذقیه می آیند از کنار دریای مدیترانه و جنوب لبنان می آیند و فردا از کنار مدینه و دروازه های مکه اسلام را فتح خواهند کرد.

وی افزود: امام(ره) در نامه خود به گرباچف به صراحت فروپاشی شوروری و ایلت متحده آمریکا را اعلام کرد و امروز رهبر فرزانه انقلاب با قاطعیت اعلام می کنند که ما در مقابل تمام دنیای استکبار خواهیم ایستاد.

کریمی قدوسی خاطر نشان کرد: محال است که کسی بتواند خط انقلاب را تغییر دهد، خیل عظیم جوانان ما از نسل شهدا مدافع حرم و اماده شهادت در راه اسلام هستند.

وی به فتنه سال ۸۸ و حوادث آن سال اشاره کرد و بیان داشت: ان دوران سخت تر از دوره های دفاع مقدس گذشت و وضعیت عمیقی برای کشور پیش آمد.

کریمی قدوسی بیان داشت: در این فتنه رئیس مجلس و نخست وزیر این کشور در راس آن بودند آنها ظاهر انقلاب را می دیدند و می خواستند با کودتای رنگی همه چیز را عوض کنند.

وی تصریح کرد: مغز متفکر فتنه ۸۸ سازمان نظامی آمریکا و اروپا بود که برنامه ریزی کردند تا به ایران در جریان این فتنه حمله نظامی کنند و کار این کشور را تمام کنند و این یک توطئه خطر ناک بود.

کریمی قدوسی به جریان مذاکرات هسته ای و برجام اشاره کرد و گفت: پر خطر ترین لحظه برای انقلاب این دوران بود و هدف ایجاد دوقطبی در جامعه بود.

وی افزود: ده سال پیش وزیر خارجه انگلیس به سفیر ما گفت پرونده هسته ای ایران را به زودی به شورای امنیت می فرستیم به سه هدف ایجاد اختلاف بین حاکمیت ، ایجاد دو قطبی بین مردم و سقوط اقتصادی.

کریمی قدوسی خاطر نشان کرد: با تمدید تحریم های ده ساله علیه ایران برجام تمام شد و ۲۶۰ نماینده مجلس در دفاع از حق ملت که به تعهداتش عمل کرده است می ایستند.

وی در ادامه بیان داشت: رهبری در جریان مذاکرات کم نگذاشتند حمایت کردند توافق هم شد اما دشمنی نظام سلطه یا جمهوری اسلامی تمامی ندارد ، اگر مذاکره انجام نمیشد برجام در کار نبود و ما به تعهداتمان عمل نمی کردیم ملت ما دو قطبی میشد.

کریمی قدوسی گفت: انچه که بیش از توان نظامی احتیاج داریم وحدت ملی است همان که در هشت سال دفاع مقدس همراه کشور بود.

وی افزود: امروز در اوج عزت هستیم وی کسی نمی تواند بگوید اگر مذاکره نمیکردیم جنگ نمیشد این همان نرمش قهرمانانه است که رهبری بیان میکردند ، قهرمان این میدان رهبری هستند که در شرایط سختی که نظام در آن قرار گرفته بود گفتند حمایت می کنم ولی خط قرمزها را رعایت کنید.

این عزت را شهدا و جوانان و شهدای دانشجو که خیلی ها در دفاع مقدس به شهادت رسیدند به کشور عطا کردند هرجا که با اینها مقابله شود نقشه دشمن است.

وی هدف دشمن در وهله اول را گرفتن روحیه انقلابی و استکبارستیزی دانست و گفت: تا جوانان اماده شهادت هستند خراشی به این انقلاب وارد نمی شود.

 

برچسب ها:
برجام کریمی قدوسی ولایت فقیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان