امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

اجازه حضور علی مطهری در رفسنجان را نخواهیم داد

  • شناسه خبر: 112834
اجازه حضور علی مطهری در رفسنجان را نخواهیم داد

امام جمعه رفسنجان گفت: علی مطهری یکی از نمایندگانی چالشی است که به ساحت مقدس امام هشتم شیعیان توهین و گستاخ کرده که اجازه حضور وی را به رفسنجان نخواهیم داد.

خانه » سیاسی » اجازه حضور علی مطهری در رفسنجان را نخواهیم داد

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه رفسنجان اظهار کرد: چند سالی است که ستاد زکات مستحبی در این شهرستان ایجاد شده و در روستاهایی نیز برخی از مردم تعدادی از درختان پسته خود را به امر زکات مستحبی اختصاص داده اند.
وی ادامه داد: هر ساله محصول این درختان جمع آوری و درآمد حاصل از فروش این محصول در هما نروستا صرف جاده سازی، برطرف کردن نیازهای بی بضاعتان، هزینه جهیزیه دختران و … می شود.
امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه انتظار فرج از بهترین اعمال امت اسلامی است تصریح کرد: این انتظار فرج موجب می شود ما را از انجام واجبات غافل نکند.
حجت الاسلام عباس رمضانی پور شهادت امام حسن عسگری (ع)  را تسلیت گفت و افزود: آن امام همام زندگی کوتاهی داشتند اما در طول این زندگی کوتاه و شرایط سخت، ارتباطات مختلفی با شیعیان برقرار می کردند و آنها را به انتظار فرج و صبر فرا می خواندند.
وی انتظار فرج را از امور شایسته امت اسلامی برشمرد و تصریح کرد: انتظار فرج آن است که اعمالی را که مورد رضایت خداوند نیست انجام ندهیم به عبارتی اگر عده ای در پی باج ‌خواری نباشند، زور نگویند، دروغ نگویند و دیگر خصلت های زشت را انجام ندهند، تمام جامعه را معروف فرا می گیرد.
امام جمعه رفسنجان به فرا رسیدن روز جهانی معلولین با تأکید بر اینکه برای پیشگیری از معلولیت آزمایش‌های لازم قبل از ازدواج انجام گیرد تا گرفتاری ‌هایی ایجاد نشود بیان کرد: انجام مشاوره ژنتیک و آزمایشات قبل ازدواج موجب می شود از تولد نوزادان دارای معلولیت جلوگیری شود.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه روز ۱۶ آذر در پیش داریم گفت: که این روز به نام روز دانشجو در تقویم ما ایرانیان نامگذاری شده و از دانشجویان انقلابی که شعور سیاسی دارند قدردانی می ‌کنیم این دانشجویان به لحظه عمل می ‌کنند و با بصیرت و معتقد به انقلاب، نظام و ولایت ‌فقیه هستند.
امام جمعه رفسنجان  در ادامه گفت: علی مطهری یکی از نمایندگانی چالشی است که به ساحت مقدس امام هشتم شیعیان توهین و گستاخ کرده که اجازه حضور وی را به رفسنجان نخواهیم داد.
رمضانی پور افزود:  این فرد به اسم نماینده مجلس شورای اسلامی حرف ‌های گستاخانه می ‌زند.
وی  ادامه داد: ما اجازه نمی ‌دهیم اینگونه افراد به شهرمان بیاید و هرکس بخواهد در این مورد جرأت به خود دهد، با خشم انقلابی فرزندان این شهر مواجه خواهد شد.
وی تصریح کرد: به شورای تأمین و همه دستگاه‌های امنیتی اطلاعاتی می ‌گوییم که اجازه ندهند این فتنه‌ گران را به شهر راه دهند.
وی ادامه داد: اما بعضی بازیچه هستند که گول بازی افراد فتنه‌ گر و ماجراجو را می‌خورند.
وی خاطرنشان کرد: قبلا به استان هشدار دادیم که اجازه ندهند فردی که هتاک به ساحت مقدس امام‌ رضا(ع) است، در استان حضور یابد.
وی ابراز داشت: رهبر انقلاب می ‌فرمایند در دانشگاه باید کار انقلابی و فرهنگی شود نه اینکه دانشگاه میدان تاخت و تاز سیاست‌ های غلط باشد.
امام جمعه رفسنجان حادثه تصادف ریلی را یادآور شد و گفت: این حادثه چگونه می تواند با تدبیر و امید دولت حاضر سازگاری داشته باشد و به صرف یک عذرخواهی نباید بسنده کرد مجلس باید کار انقلابی خود را انجام دهد.
حجت الاسلام رمضانی پور به موضوع پرداخت حقوق های نجومی در کشور اشاره و تصریح کرد: ملت و رهبری منتظر این پاسخ هستند که چرا دولت در بازگرداندن حقوق نجومی و بیت المال اقدامی نمی‌کند؟
وی در بخش دیگر از سخنانش به تمدید تحریم ها توسط آمریکایی ها اشاره و یادآور شد: پاسخ قاطع مسؤولان به تمدید تحریم ‌ها توسط کنگره آمریکا و مجلس سنا باید از سوی دولت انجام شود، دولت یک بیانیه‌  ای صادر کرده است که ما به تیم نظارت بر اجرای برجام گزارش می ‌کنیم که این فایده ندارد و جا داشت رئیس‌ جمهور  و  وزیر امور خارجه ما محکم برخورد کند و از ناراحت شدن آمریکایی‌ ها نهراسند.

برچسب ها:
حضور علی مطهری در رفسنجان علی مطهری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • Sajad

    أولا مردم رفسنجان میهمانواز هستند، حالا کاری نداریم بعضی میهمانها می آیند و با کمال پر رویی صاحب خانه را هم بیرون میکنند، ولی دیگر حق ندارند از طرف همه شهروندان تصمیم بگیرند!؟ آقای مطهری شهر خودشان است، قدم رنجه میفرمایند، خوش میآیند.

    وحيد

    ما از امام جمعه محترم حمايت ميكنيم و پست سر ايشون تمام قد وايساديم. ايشون نماينده ولي فقيه در شهرستان هستند و حق دارند كه در اين خصوص نظر بدهند

    وحيد

    سلام دوست عزيزي كه گفتي علي مطهري فرزند شهيده،فرزد شهيد بودن دليل بر خوبي فرد نميشه وقتي اين فرد از فتنه گرانه حمايت ميكنه و دائماً دم از آزادي سران فتنه ميزنه دليلي نداره بخواد بياد رفسنجان. رفسنجاني كه اينهمه شهيد تقديم انقلاب كرده تا دست دشمن رو از كشور قطع كنه نه اينكه بخوان كشور رو به آشوب بكشن و بدن دست بيگانه ضمناً توهين اين آقا به ساهت امام رضا(ع) يادتون نره كه گفتند اگه امام رضا هم بود به كنسرت ميرفت و چيزي به عنوان حريم امام رضا وجود نداره مضاف بر اينكه اينقدري كه لغو سخنراني اين آقاي در مشهد صداكرد و به رئيس جمهور نامه زدند و خواستار پيگيري شدند تصادف قطار و معيشت مردم واسه اونا اهميت نداره و فقط چسبيدن به كنسرت و گناه و اين كنسرت ها شده محل ملاقات دختر و پسرها و اينكه برن به دنبال هزاركار خلاف ديگه ( ... و اكثرهم لا يعقلون .... )

    محسن

    اگه مردم نخوان ایشون بیاد رفسنجون کیو باید ببینند؟؟؟ فضای بیش از حد سیاسی شهر رفسنجان را با این دعوت ها بیش تر از حد معمول نکنید ... مثلا سخنرانی ایشون چه نفعی به حال مردم بدبخت رفسنجان داره؟؟؟ بیش تر به نفع سران فتنه است تا مردم...

    جانباز

    امام جمعه محترم . جناب آقای رمضانی بنده ارادت ویژه ای نسبت به شما دارم ولی دوستانه خدمت حضرتعالی عرض میکنم ای روش سخن گفتن درست نیست ماباید ازمکتب پیامبر(ص) درس بگیریم هرکلامی که باعث تشنج میشود ازآن پرهیز کنیم وبهانه به دست دشمن ندهیم (والامرالیکم )

    مصطفی

    هتاک به ساحت امام رضا کجا بوده!!عجب تهمتی میزنه این امام جمعه محترم شهرما اولندش ایشون فرزند شهیده دومندش رای دوم مجلسه سومندش صلاحیتش تایید شده اعتبارنامش هم صادر چهارمندش چون دادستان مشهد باهاش مشکل داره سخنرانیش لغو شده پنجمندش یاد مرد اخلاقی چون آشیخ عباس پورمحمدی و آشیخ عباس باقریان بخیر

    شهروندان رفسنجانی

    ببخشید الان شما از طرف کدوم مردم حرف میزنی؟؟؟ بنده و سایر دوستانم که شهروند این شهر هستیم دلمون نمیخاد این مردک بیاد شهرمون ...

    تهامی

    چقده مملکتمون بی حساب کتاب شده که دیگه امام جمعه یک شهر میتونه حق کاملا طبیعی یه فرد در حد نماینده مجلس رابگیرد اخه اقای رمضانی شما چطوری به جای یه شهر تصمیم میگیرین ازادی کجاست اقای مطهری که نمیخاد بیادبه جنگ شماها.به شخصه بنده از اومدن ایشون خوشحال میشم و جسارت نمیکنم به جای بقیه مردم تصمیم بگیرم ولی این یه راه داره اونم اینه که اقای مطهری بیاد و هرکی نخاست نره سخنرانی ایشون.همینطوری که من از سخنرانی مثلا اقای حداد خوشم نمیاد و نمیرم سخنرانی ایشون

    شهروند

    اگه مردم بخوان که سخنرانی کنه چی؟!!!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان