امام جمعه جیرفت مطرح کرد :

باید حقیقت را بدون تعارف به مردم گفت / حضور مردم و جایگاه ولایت ،نگذاشت منافقین داخلی به خواسته خود برسند

  • شناسه خبر: 112574
باید حقیقت را بدون تعارف به مردم گفت / حضور مردم و جایگاه ولایت ،نگذاشت منافقین داخلی به خواسته خود برسند

حجت السلام کرمی پور امام جمعه جیرفت گفت:این یادواره ها باید بصیرت مردم را بالا ببرد.باید حقیقت را به مردم گفت بدون تعارف.حقیقت تلخ است .انقلاب ما هزینه هایی زیادی داده است .عده ای در ساختمان ان چنانی می نشینند وحرف از اقصاد مقاومتی می گویند اینها دردی را دوا نمی کند .حرف اقا روی زمین مانده است .

خانه » اخبار ویژه » باید حقیقت را بدون تعارف به مردم گفت / حضور مردم و جایگاه ولایت ،نگذاشت منافقین داخلی به خواسته خود برسند

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا کرمی پور امام جمعه جیرفت در یادواره شهدای ماهونک رفسنجان به مرتبه و مقام شهیدان اشاره کرد و اظهار داشت :طبق روایاتی از پیامبر (ص) می فرمایند “اگر کسی در بستر از دنیا برود حب و عشق الهی و پیامبری را داشته باشد خداوند ثواب شهید را به او می دهد”.

وی افزود :یکی از ویژگیهای شهدا نماز اول قوت بود .احترام پدر به مادر از دیگر ویژگیهای شهدا می باشد .این ویژگیهاست که شهدا را به این مقام رسانده است .

حجت السلام کرمی پور احترام به جایگاه ولایت را از دیگر ویژگیهای شهدا دانست و گفت :رهبری و امام را دریابید ،ولایت امروز ،نظام ما را به جایی رسانده است که قبل از انقلاب نماینده ایران در سازمان ملل وقت برای صحبت برای ان نمی دادند امروزه در جهان هر کاری که کشورهای بزرگ بخواهند انجام دهند نظر جمهوری اسلام برایشان مهم است .

وی افزود : امریکا قدرت اول جهان با ۲۵۰ سال سابقه  گفت باید بشار اسد از سوریه برود اما جمهوری اسلامی با سابقه ۳۷ گفت باید بشار اسد بماند و بشار اسد ماند .این جایگاه ولایت را می رساند.

حجت الاسلام والمسلمین رضا کرمی پور امام جمعه جیرفت در یادواره شهدای ماهونک رفسنجان

حجت الاسلام والمسلمین رضا کرمی پور امام جمعه جیرفت در یادواره شهدای ماهونک رفسنجان

امام جمعه جیرفت بیان داشت :ازادی خواهان امروز غبطه این جایگاه ولایت را می خورند .شیعه مانند کبوتری است که دوبال دارد یک بال کبوتر امام حسین و قیامش و بال دیگرش مهدویت و امام زمان (عج)است .زره کبوتر ولایت است .دشمنان با طرحها و نقشهای مختلف در پی انند که دو بال کبوتر را بزنند .

امام جمعه جیرفت بیان داشت :دشمنان در زمان حیات امام (ره) توطئه کردند بعد از رحلت ایشان،امام (ره) هم با جانشین قراردادن ولایت دشمنان را ناکام گذاشتند .امروزه خیلی ها دنبال این هستند این جایگاه را تضعیف کنند .شهدای ما حامی و دنبال این جایگاه بودند .شهدای ما اگر امروز ارزش دارند به خاطر این جایگاه ولایت است .

وی افزود :دشمنان چقد فتنه کردند ! ۸ سال جنگ را بر ما تحمیل کردند ،خواستند قیام عاشورا را تضعیف کنند ولی به خواسته هایشان نرسیدند .نه اینکه عاشورا را از ما نگرفتند بلکه عاشورا پررنگتر شده است نمونه ان پیاده روی زائرین اربعین حسینی با ان همه عظمت برگزار شد .

امام جمعه جیرفت تصریح کرد :دشمنان جایگاه امام زمان را کم رنگ می کنند ولی جوانان ما دنبال شناخت امام زمان هستند .شبهات زیادی علیه امام زمان ایجاد کردند .

وی افزود :امروز هم به جایگاه ولایت شبهات وارد  می کنند چون دشمن حس کرده است که جایگاه ولایت است که میتواند مردم را هدایت کند.و رشد و تعالی به دیانت مردم ارزانی کند اما توطئه های زیادی را این جایگاه خنثی کرده است .

امام جمعه جیرفت تصریح کرد :بحث برجام را دشمنان ایجاد کردند ،به گفته رهبر فرزانه امریکا مصداق استکبار است با ان نمی شود کنار امد و نباید کنار بیاییم انها دنبال اهداف شوم خود هستند .بیش از ۶۰ سال است که امریکا علیه ایران جنایت می کند .

وی افزود :انهائیکه دنبال این هستند چهره امریکا را خوب نشان دهند ادمهای نفهمی هستند سرشان را مثل کبک زیر برف کردند و بیرون را نمی بینند .هنوز ما از مرزهای شرقی داریم شهید می اوریم . این داعشی ها را دشمن به وجود اورده اند .

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد :اینها همان ادم هایی بودند که در زمان جنگ جام زهر را به امام نوشاندند و امروز هم می خواهند توهم ایجادکنند ولی جایگاه ولایت حرفهای انها را ابطال کرد و حرف هایشان کارگر نشد .

انها کسانی بودند که می گفتند اگر بشود باید از خطوط قرمز هم عبور کنیم و در مذاکرات با امریکا کنار بیاییم .

حجت الاسلام والمسلمین رضا کرمی پور امام جمعه جیرفت در یادواره شهدای ماهونک رفسنجان

حجت الاسلام والمسلمین رضا کرمی پور امام جمعه جیرفت در یادواره شهدای ماهونک رفسنجان

وی افزود :امریکائی که اگر یک ذره در ایران جا باز کند دیگر ارزشها در ایران معنا نخواهد داشت .دیگه نمی گذارند یادواره ها برگزار شود .این منافقین داخلی سنگ امریکا را به سینه می زنند می خواهند رهبری را در بن بست قرار دهند و دست به کارهایی بزنند ،باید هوشیار باشیم .

حجت السلام کرمی پور خاطرنشان کرد :حضور مردم و جایگاه ولایت ،نگذاشت منافقین داخلی به خواسته خود برسند .

وی افزود :این یادواره ما را باید از خواب غفلت و بیدار و بیداران را هوشیارتر کند .وزیر عوض کردن دردی را دوا نمی کند باید به مردم جواب بدهند .شعار ما نه سازش نه تسلیم .انها امدند میخواستند مرگ بر امریکا را کمرنگ کنند و ۱۳ ابان و ۹ در را کمرنگ کنند ولی شما مردم هوشیار بودید .شما که مدافع انقلاب هستید نباید کوتاه بیاید و ارزشها پاسداری کنید .

امام جمعه جیرفت بیان داشت :منافقین داخلی دنبال این هستند که پای استکبار را داخل مملکت باز کنند ما از این یادواره ها پیام میدهیم به رهبرمان، که ما در صحنه هستیم .

وی به حقوق های نجومی اشاره کرد و گفت :حقوق های نجومی تهاجم به ارزشها بود .طرفهای این حقوقها را معرفی نکردند و پولها را برنگردانند .تا کی می خواهیم با مردم بازی کنیم ؟تا کی میخواهیم حرف رهبرمان روی زمین بماند ؟

وی افزود :بیشترین سخن رهبرمان در این شش ماه امسال بوده است .چرا اقایون نمی شنوند ؟تا کجا ؟این جایگاه ولایت بود که انقلاب ما را حفظ کرد .این جایگاه بود که اقایون را به این مقامات رساند.بحث حقوقهای نجومی ۶ ماه است که حرف رهبری روی زمین مانده است .

امام جمعه جیرفت بیان داشت :حماسه سیاسی را در انتخابات مردم ،عملی کردند ،دولت در سال ۹۳ و ۹۴ در رابطه با سیاستهای ابلاغی اقتصاد اقدامی انجام نداد .سال ۹۵ رهبر فرزانه دیدند اقتصاد ما بر زمین ماند دشمن به جنگ اقتصادی با ما امده است. به همین منظور سال را بنام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل قرار دادند در سال ۹۵ هیچی ندیدیم .امدند نشستند و رفتند و استان کرمان را به عنوان پایلوت انتخاب کردند اما هیچی در اینها نیست .

وی افزود :این یادواره ها باید بصیرت مردم را بالا ببرد.باید حقیقت را به مردم گفت بدون تعارف.حقیقت تلخ است .انقلاب ما هزینه هایی زیادی داده است .عده ای در ساختمان ان چنانی می نشینند وحرف از اقصاد مقاومتی می گویند اینها دردی را دوا نمی کند .حرف اقا روی زمین مانده است .

برچسب ها:
اقصاد مقاومتی امام جمعه جیرفت جایگاه ولایت حجت الاسلام کرمی امام جمعه جیرفت منافقین داخلی یادواره شهدای ماهونک رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان