مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان مطرح کرد :

درد امروز جامعه ما کبر است / ساده زیستی حلقه مفقوده ما در جامعه است

  • شناسه خبر: 112572
درد امروز جامعه ما کبر است / ساده زیستی حلقه مفقوده ما در جامعه است

علیرمضانی گفت :ساده زیستی حلقه مفقوده ما در جامعه است. پیامبردر زمان خود که خاتم انبیاء بودند و مسیر تاریخ را عوض کردند ساده زیستند ولی امروز اگر کسی مدیر اداره ای می شود اینجور زندگی نمی کند.

خانه » اجتماعی » درد امروز جامعه ما کبر است / ساده زیستی حلقه مفقوده ما در جامعه است

به گزارش خانه خشتی ؛ احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در یادواره شهدای ماهونک رفسنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره و شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم و اشاره به روایاتی از خطبه های نهج البلاغه اظهارداشت : ساده زیستی حلقه مفقوده ما در جامعه است.

پیامبردر زمان خود که خاتم انبیاء بودند و مسیر تاریخ را عوض کردند ساده زیستند ولی امروز اگر کسی مدیر اداره ای می شود اینجور زندگی نمی کند .

وی افزود : امروز وزیر و رئیسان جامعه ما با ماشین مدل بالا می خواهند جایی بروند نمونه اش در مجلس مرحوم پور محمدی بزرگواری به مجلس امده بود که حاضر نبود از دم کوچه تا مسجد را پیاده بیایید در حالیکه پیامبر ما بر الاغ برهنه سوار می شد و از تشریفات و تجملات جلوگیری می کرد .

علیرمضانی  تصریح کرد :پیامبر با قلبش از مسائل دنیوی روی برگردانده بود .درد امروز جامعه ما کبراست  که انبیاء الهی از این خصلت دوری می کردند .

احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در یادواره شهدای ماهونک رفسنجان

احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در یادواره شهدای ماهونک رفسنجان

وی افزود :خداوند در طول تاریخ متبکرین را زمین زده است از جمله تاریخ و داستان پیامبران نمونه بارز ان است .

وی با بیان اینکه بسیج یک تفکر است گفت :بسیج صنف نیست یک تفکر و منش است که امروز جامعه ،نیاز شدید به این تفکر دارد .بسیج، دشمن تفکر جاه طلبی است بسیج یعنی اینکه جایی ارزشهای والای انسانی در خطر باشد خودت را فدا کنید تا ارزشها بماند .

وی افزود :استقامت در برابر دشمن و ارزشها مهم است و نیاز مملکت است .طبق فرمایش رهبر فرزانه ،و اشاره به ایه ای از قران ما در برابر دشمن قدرتمند هستیم و باید استقامت کنیم خدا با ماست .امریکا نابودشدنی است چرا باید بترسیم ؟چه فیضی بالاتر از شهادت است ؟

علیرمضانی بیان داشت :این جلسات این یادوارها فضلیت و صوابش این است هر سال خاطرات شهدا مرور کنیم و راه انها را ادامه دهیم شهیدان مثل چراغ راه را به ما تاریکنشینان نشان می دهد .

مدیرکل صدا و سیمای کرمان به ولایتمداری اشاره کرد و گفت : شهدا حاضر نبودند در زمان جنگ و اسارت به ولایتشان چیزی گفته شود ولی الان چی شده ان ارزشها ؟چرا دور شدیم !

برچسب ها:
احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان جامعه حلقه مفقوده خطبه های نهج ابلاغه ساده زیستی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان یادواره شهدای ماهونک رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان