اعزام بیش از ۵۳۰۰ زائر اربعین با ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز شلمچه

  • شناسه خبر: 112417
اعزام بیش از ۵۳۰۰ زائر اربعین با ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز شلمچه

مدیرعامل پایانه مسافربری شهرداری رفسنجان از اعزام بیش از ۵۳۰۰ زائر اربعین با ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز شلمچه خبر داد.

خانه » اخبار ویژه » اعزام بیش از ۵۳۰۰ زائر اربعین با ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز شلمچه

به گزارش خانه خشتی ، محمدرضا سلمانی با اشاره به اعزام بیش از ۵۳۰۰ زائر اربعین با ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز شلمچه، افزود: سرویس دهی به زائرین اربعین از شهرستان رفسنجان به مرز شلمچه با ۱۲۲ دستگاه اتوبوس از پانزدهم آبان ماه آغاز شده و ادامه دارد.

وی با اشاره به افزایش استقبال شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی جهت سفر به کربلا نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: پایانه مسافربری شهرداری رفسنجان به عنوان ناوگان کمکی به شهرهای همجوار از قبیل زرند، شهربابک و کرمان نیز سرویس دهی کرده است.

مدیرعامل پایانه مسافربری شهرداری رفسنجان با اشاره به انجام منظم کلیه سفرهای بین شهری در مدت اعزام زائرین اربعین، گفت: با توجه به اینکه در این مدت بسیاری از اتوبوس ها برای اعزام زائرین در نظر گرفته شد، تلاش کردیم در سفرهای بین شهری وقفه ای صورت نگیرد و مسافران با مشکل مواجه نشوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعدادی از اتوبوس های این پایانه برای برگشت زائرینی که از مرز شلمچه وارد کشور می شوند، اعزام شده اند.

برچسب ها:
اربعین پایانه حمل و نقل زائر شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان