شورای اداری رفسنجان با موضوع آب برگزار شد / عکس

  • شناسه خبر: 112371
شورای اداری رفسنجان با موضوع آب برگزار شد / عکس

جلسه اداری رفسنجان صبح امروز با حضور مسئولان استان و شهرستان برگزار شد.

خانه » اجتماعی » شورای اداری رفسنجان با موضوع آب برگزار شد / عکس

به گزارش خانه خشتی ، جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس و دیگر مسئولان ادارات این شهرستان و همچنین مدیر کل آب و فاضلاب روستایی و مدیر کل ثبت اسناد استان در فرمانداری برگزار شد.

موضوع این جلسه بحث آب و پرداختن به بحران کم آبی در منطقه بود.

ملانوری فرماندار رفسنجان در آغاز این جلسه ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی و رحلت پیامبر اکرم(ص) و گرامیداشت هفته بسیج به عنوان یادآور حضور فعالانه این سازمان را عرصه های مختلف ، درگذشت حجت الاسلام حاج شیخ عباس پورمحمدی مبارز انقلابی موثر در شهرستان و بلکه در کشور را تسلیت گفت.

شورای اداری رفسنجان با موضوع آب برگزار شد

وی در ادامه به موضع بحران بی آبی در منطقه پرداخت و اظهار داشت: در حوزه شهری رفسنجان ۲۰ درصد و در حوزه روستایی ۳۰ درصد پرتی آب وجود دارد در واقع یک سوم آب هدر می رود که مربوط به فرسودگی شبکه، خرابی کنتورها و مدیریت منابع است.

ملانوری با بیان اینکه طرح همیاران آب در راستای کاهش پرتی و اصلاح شبکه و کنتورها اقدام را آغاز نموده است تصریح کرد: در این زمینه همه مسئولان باید به کمک آیند هم دولت کمک کند هم مردم، تا دشت بحرانی رفسنجان بطور ویژه دیده شود.

وی خاطر نشان کرد: کمبود آب شهرستان در زمان گرما بیشتر از این میزان پرتی نیست که اگر تلاش کنیم آن را به حداقل برسانیم مشکلات حل می شود.

شورای اداری رفسنجان با موضوع آب برگزار شد

فرماندار رفسنجان بر اهمیت این موضوع تاکید کرد و خواستار ورورد جدی همه ارگان ها در این حوزه شد.

در این جلسه گزارشاتی از وضعیت بحرانی منابع آب در شهرستان از سوی احمدی مسئول منابع آب شهر رفسنجان، خدادادی مسئول آب و فاضلاب روستایی و چرخ انداز مسئول ادراه آب شهری رفسنجان ارائه گردید.

در پایان جلسه شورای اداری این ماه از سوی فرماندهی بسیج ناحیه مقامت رفسنجان از اداراتی که در زمینه همکاری با بسیج به ویژه برگزاری رزمایش یاوران انقلاب در رفسنجان فعال بودند تقدیر بعمل آمد.

شورای اداری رفسنجان با موضوع آب برگزار شد شورای اداری رفسنجان با موضوع آب برگزار شد شورای اداری رفسنجان با موضوع آب برگزار شد شورای اداری رفسنجان با موضوع آب برگزار شد شورای اداری رفسنجان با موضوع آب برگزار شد شورای اداری رفسنجان با موضوع آب برگزار شد شورای اداری رفسنجان با موضوع آب برگزار شد شورای اداری رفسنجان با موضوع آب برگزار شد

برچسب ها:
آب شورای اداری شورای اداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان