نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در همایش مدافعین حرم در رفسنجان مطرح کرد:

کوچیکترین اقدام عملیاتی در نقض برجام مواجه با اقدام صریح مجلس خواهد شد

  • شناسه خبر: 112284
کوچیکترین اقدام عملیاتی در نقض برجام مواجه با اقدام صریح مجلس خواهد شد

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: کوچیکترین اقدام عملیاتی در نقض برجام مواجه با اقدام صریح مجلس خواهد شد، ما ذره ای از مواضع انقلابی خود کوتاه نخواهیم امد.

خانه » سیاسی » کوچیکترین اقدام عملیاتی در نقض برجام مواجه با اقدام صریح مجلس خواهد شد

به گزارش خانه خشتی ، پور ابراهیمی در جمع بسیجیان رفسنجان در مراسم همایش مدافعین حرم اظهار داشت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف نتیجه همان رویکرد فعالیتهای بسیج در هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: حضور بسیج در دفاع مقدس تحول عظیمی در جریان جنگ ایجاد کرد و در کنار سایر نیروهای نظامی و نتظامی موجب پیروزی شد.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: حضور بسیج در عرصه های بعد از دفاع مقدس کمتر از حضور در جنگ نبود و ضروری است تا در مقابل دشمنانی که از هیچ اقدامی علیه نظام کوتاه نیامدند با تفکر بسیجی بایستیم.

وی افزود: در مسائل علمی و پژوهشی و در مراکز علمی حضور بسیج ضروری است ، و امروز به برکت مجاهدت های جوانان با نشاط کشور به واسطه حضور در مراکز علمی و دانشگاهی ایران رتبه اول علم و دانش را در منطقه داراست.

پور ابراهیمی تصریح کرد: استمرار این حرکت یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب نیز هست.

وی افزود: برخی قصد دارند محیط علمی کشور را به حاشیه ببرند و به روند تولید علم و دانش با رویکرد سیاسی کاری نگاه کنند  لذا یکی از ماموریت های بسیج حضور و مجاهدت در این عرصه است.

img_4725

این نماینده مجلس شورای اسلامی به تلاش دشمن در عرصه فرهنگی علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: تهاجم فرهنگی دشمن سالهاست که از سوی رهبری مطرح شده است و متاسفانه به دلیل دوری از کلام ایشان و تفکر دینی مورد غفلت گرفته است.

وی فرهنگ و مسائل اعتقادی را یکی دیگر از عرصه های حضور بسیجیان عنوان کرد و گفت: دشمن با ابزار های مختلف از جمله فضای مجازی تلاش می کند تا روحیه دین مداری و اعتقادات جوانان را بگیرد.

پور ابراهیمی با بیان اینکه تمام سرمایه جمهوری اسلامی همین اعتقادات و روحیه دینی است تصریح کرد: با این روحیه جوانان در دفاع مقدس جانشان را در کف دست قرار دادند و جنگیدند لذا دفاع از این روحیه و تفکر بسیجی ضروری است.

وی بیان داشت: نقاط قوت حضور جوانان انقلابی از جمله همایش بزرگ پیاده روی اربعین باید تقویت شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس عرصه جنگ اقتصادی را یکی از عرصه های مهم که باید مورد اهتمام جدی بسیج قرار گیرد دانست و گفت: دشمن پس از ناامیدی از دیگر عرصه های جنگ سخت و نرم و در عرصه علمی و … تمام تلاش خود را برای هدف قرار دادن معیشت و اقتصاد مردم گذاشته است.

وی خاطر نشان کرد: بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در عرصه اقتصاد اقدام عملی از سوی مسئولین و مردم و اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی تنها راه کار است.

پور ابراهیمی گفت: برخی حل شدن مسائل کشور را در کمک گرفتن از طرف مقابل و مذاکره می دانند که باید گفت مسائل برجام نتوانست اهداف آن عملیاتی شود.

وی ادامه داد: تعهدات عظیم آمریکاییها در حوزه اقتصادی زمین مانده و در سرمایه گذاری خارجی که وعده داده شده تا به امروز اقدام مشخصی در میدان عمل صورت نگرفته است.

این نماینده مجلس بیان داشت: پس از روی کار امدن رئیس جمهور جدید آمریکا مواضع ضد اسلامی و شیعی انان تشدید شد، دشمن همین است، برای ما دموکرات و جمهوری خواه تفاوتی نمی کندمواضع دشمن جز دشمنی با مواضع انقلاب اسلامی نیست.

وی افزود: خود آمریکاییها اعتراف کردند که گروه های تکفیری توسط آنان متولد و به پولهای وهابیون خائن تقویت می شوند اینها را ترامپ در مناظره های انتخابات خود مطرح کرد.

پور ابراهیمی بیان داشت: با تاسی به تفکر بسیجی امروز در عراق و سوریه دشمن زمین گیر شده است، تفکر بسیجی آثار خود را گذاشته و سردار سلیمانی با روحیه بسیجی جریان جنگ در عراق و سوریه را تغییر داده است.

وی تصریح کرد: اتکاء به توانمندی درونی اقتصاد اساس حرکت اقتصاد مقاومتی و رو کردن به وعده های خالی آنان جز خدمت توخالی چیزی بهمرا همراه نخواهد داشت.

این نماینده مجلس بیان داشت: اخیرا آمریکا با وقاهت تحریم مجدد علیه کشورمان را تمدید کرد و این نقض صریح ربجام است

وی ادامه داد: نمایندگاه با تمام وجود در کنار هبری برای تحقق منویات ایشان ایستاده است در حالیکه به پیمان ود معتقدیم و پیمان شکنی نخواهیم کرد.

پور ابراهیمی تصریح کرد: آمریکا بداند که اگر بواهد مقابل ملت عزیز ایران اسلامی اقدامی انجام دهد که نقض پیمان ان باشد ، کوپیکترین اقدام عملیاتی در نقض برجام مواجه با اقدام صریح مجلس خواهد شد، ما ذره ای از مواضع انقلابی خود کوتاه نخواهیم امد.

وی خاطر نشان کرد: اجازه نمی دهیم که عزت ملت به راحتی به باد داده شود و هیچ کس حق ندارد در خصوص عزت کشور مصامحه کند و اگر دشمن تخطی کند جواب محکمی خواهیم داد.

برچسب ها:
اقدام برجام مجلس نقض برجام
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان