هادی بمانادی «سبز بخت» می شود

  • شناسه خبر: 112162
هادی بمانادی «سبز بخت»  می شود

هادی بمانادی بازیگر جوان رفسنجانی این روزها کار جدید خود را با رضا حسنی رنجبر در فیلم نیمه بلند “سبز بخت” آغاز کرده است…

خانه » آخرین اخبار » هادی بمانادی «سبز بخت» می شود

به گزارش خانه خشتی ، هادی بمانادی بازیگر جوان رفسنجانی این روزها کار جدید خود را با رضا حسنی رنجبر در فیلم نیمه بلند “سبز بخت” آغاز کرده است، به این بهانه گفت و گوی صمیمانه خانه خشتی با وی را در ادامه می خوانید:

* آیا هادی بمانادی نیاز به معرفی دارد؟ اصلا نقطه ی آغاز این موجود شیرین و دوست داشتنی کجا بوده است؟
( با خنده) محمدم دارم در واقع محمد هادی بمانادی هستم. در مورد شیرین بودن که لطف شما و مردمم است اما از زمانی که دست چپ و راستم را تشخیص دادم به دنبال بازیگری بودم، البته آن زمان تنها ادای معلم هایمان را در می آوردم. اما در دبیرستان کار تئاتر دانش آموزی انجام می دادیم و از سال ۸۲ هم که اولین کار  تصویری ام به نام « تک و تنها» ساخته ی آقای امین زاده آغاز شد؛ که در شهربابک و سیرجان فیلم برداری شد و با مهدی سلوکی هم بازی بودم. پس از آن هم افتخار همکاری در فیلم کوتاه های زیادی بخصوص کارهای کارگردان موفق کودکان ابری، رضا فهیمی را داشتم. یک سریال هم با نام طلا در مس از علیرضا نجف زاده را در کارنامه خود دارم، کارهای تبلیغاتی زیادی هم بوده است که آخرین آن ها تیزر تبلیغاتی مجتمع تورستی سنتی می باشد. در حال حاضر هم سر فیلم «سبز بخت» به کارگردانی رضا حسنی رنجبر هستم و نقش پسر خانواده را بازی می کنم.
* پس به طور تجربی وارد هنر بازیگری شدید؟
بله، اما همیشه سعی کرده ام مطالعه ام را در این زمینه بالا ببرم و با آنکه بازیگری شغل دومم است؛ در فکر آن هستم که در دانشگاه انار آن را علمی هم دنبال کنم. چون در هر کاری تنها استعداد و پشتکار لازم نیست و داشتن علم هم مهم است. به تمام کسانی هم که می خواهند وارد این هنر بشوند می گویم که آن را علمی آغاز و دنبال کنند.
* آنقدر در بین اهالی هنر در رفسنجان شناخته شده هستید؛ نمی دانم چه سوالی را باید بپرسم… شاید بد نباشد اشاره ای به سوابق کاریتان در تئاتر داشته باشید؟
لطف دارید، کارهای زیادی بوده است که خاطرم یاری نمی کند از جمله «سراب» ساخته سید محمدرضا حسینی، اما بهترین آن ها همان گل و غداره بود به کارگردانی بابک نوری که توانستم جایزه بازیگری آن را نیز از جشنواره کرمان دریافت کنم.
* می دانم که آن کار فروش خوبی هم داشت و اکثرا هم بخاطر بازی شما می آمدند، به نظرتان چه چیز می تواند یک بازیگر را جذاب و خواستنی کند؟
این محبت مردم است اما فکر می کنم تنها صداقت و بی حاشیه بودن در بازی و کل زندگی ام است که خوشبختانه مردم به خوبی آن را درک کرده اند. البته کار طنز را همه دوست دارند و در خاطر مردم بهتر می ماند، شاید یکی از دلایلش هم همین باشد.
* در حال حاضر مشغول چه کاری هستید؟
در حال حاضر مشغول بازی در فیلم «سبز بخت»  اولین ساخته نیمه بلند رفسنجان، ساخته ی رضا حسنی رنجبر هستم که با وجود قرارداد کاری، همه مان به صورت رفاقتی آمده ایم تا از یک فیلم ساز جوان حمایت کنیم. بنابراین اگر هم مشکلی پیش می آید باید گذشت کرد تا کار نتیجه مثبت بگیرد.
* چه معیارهایی برای انتخاب نقش هایتان دارید؟
هنوز زود است که بخواهم از معیار برای انتخاب بگویم اما بیشتر از همه به دنبال قصه خوب و شیرین هستم.
* با توجه به آنکه بازیگری و کلا هنر روحیه لطیفی می خواهد، چطور آن را با شغل اولتان یعنی صنعت مس پیوند می دهید؟
سعی می کنم هر جا باشم، محیطم را شاد کنم که سخت نگذرد.
*  سخن پایانی:
بهتر است در مقابل مسئولین و بی مهری هایشان تنها سکوت کنم اما روی صحبتم با مردمم این است که به سینما و تئاتر به عنوان یک هنر نگاه شود و تحت عنوان دلقک بازی از آن نام نبرند و بدانند که با حضور خود از هنرمندشان حمایت می کنند.

گفت و گو از بهناز حسینی نوه

برچسب ها:
بازیگر بازیگر رفسنجانی سبز بخت هادی بمانادی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان