اوباما در مدیریت اقتصاد، فردی «بی‌عرضه» است/ او را از کاخ سفید بیرون کنید

  • شناسه خبر: 11199
اوباما در مدیریت اقتصاد، فردی «بی‌عرضه» است/ او را از کاخ سفید بیرون کنید

خانه خشتی:رئیس مجلس نمایندگان کنگره آمریکا ضمن اینکه رئیس جمهوری این کشور را فردی بی عرضه در مدیریت نظام اقتصادی توصیف کرد، اعلام کرد که بیرون کردن اوباما از کاخ سفید یک ضرورت است. خانه خشتی به نقل از فارس،«جان بینر» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ضمن سخنرانی روز گذشته (سه شنبه) در اجلاس جمهوریخواهان، «باراک […]

خانه » آخرین اخبار » اوباما در مدیریت اقتصاد، فردی «بی‌عرضه» است/ او را از کاخ سفید بیرون کنید

خانه خشتی:رئیس مجلس نمایندگان کنگره آمریکا ضمن اینکه رئیس جمهوری این کشور را فردی بی عرضه در مدیریت نظام اقتصادی توصیف کرد، اعلام کرد که بیرون کردن اوباما از کاخ سفید یک ضرورت است.

خانه خشتی به نقل از فارس،«جان بینر» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ضمن سخنرانی روز گذشته (سه شنبه) در اجلاس جمهوریخواهان، «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا را در مدیریت اقتصاد کشور، به شخصی «بی عرضه» و «به درد نخور» متهم کرد.

پیام بینر در اولین روز از برگزاری اجلاس جمهوریخواهان ساده بود؛ بینر گفت: «اوباما را از دفترش بیرون بیندازید».

رئیس مجلس نمایندگان اعلام کرد: او (اوباما) نمی تواند نظام اقتصادی را ساماندهی کند زیرا او نمی تواند که این اقتصاد چطور ساخته شده است؛ در حالیکه مردم آمریکا همچنان این سوال را مطرح می کنند که «فرصت های شغلی کجا هستند؟»، اما رئیس جمهور اوباما به جای پاسخ به مردم فقط بهانه می آورد.

بینر افزود: سابقه اوباما سایه ای از شعارها و لفاظی های اوست؛ با این حال او هنوز با بی شرمی می گوید که در حال جلو بردن کشور ماست.

رئیس مجلس نمایندگان همچنین با اشاره به اینکه کارهای بسیار زیاد و بهتری را می توان عملی کرد، گفت که ضرورت انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر در آمریکا این است که سیاستمداری را که پذیرفته نیست را بیرون بیندازیم و رئیس جمهور جدید را انتخاب کنیم که پذیرفته شده است.

سخنان بینر با اظهارات «میت رامنی» رقیب جمهوریخواه اوباما در انتخابات ریاست جمهوری به نقطه اوج خود رسید؛ رامنی شروع به سر دادن شعاری کرد که در آن از جمعیت حاضر در محل برگزاری گردهمایی حزب جمهوریخواه می پرسید: «می دانید چه کار باید بکنیم؟»، و جمعیت نیز اینطور پاسخ می دادند که: «ما اوباما را بیرون می کنیم».

انتقادات بینر از ضعف عملکردی اوباما در عرضه اقتصادی در شرایطی گزارش می شود که نخستین روز از گردهمایی سالانه جمهوریخواهان روز گذشته در شهر «تامپا» در ایالت «فلوریدا» برگزار شد و رامنی رسما به عنوان نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۲ آمریکا معرفی شد.

قرار بود، این گردهمایی سالانه روز دوشنبه برگزار شود اما به دلیل هشدار توفان گرمسیری «آیزاک»، این نشست یک روز با تأخیر برگزار شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان