اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت ۱۱۰ هزار متر مربع از معابر سطح شهر رفسنجان

  • شناسه خبر: 111848
اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت ۱۱۰ هزار متر مربع از معابر سطح شهر رفسنجان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان گفت: در سه ماهه دوم سال جاری عملیات زیرسازی و آسفالت ۱۱۰ هزار متر مربع از معابر سطح شهر اجرا و به پایان رسید.

خانه » اخبار ویژه » اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت ۱۱۰ هزار متر مربع از معابر سطح شهر رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، مهندس یادگاری با اشاره به اتمام عملیات زیرسازی و آسفالت ۴۲ کوچه به متراژ ۱۱۰ هزار متر مربع در فصل تابستان، گفت: در سه ماهه دوم سال جاری، لکه گیری بیش از ۷ هزار متر مربع از کوچه های سطح شهر به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای تیر ماه تا پایان شهریور ماه، شن ریزی و تسطیح ۴۶ کوچه به مساحت ۷۶ هزار متر مربع به اتمام رسیده است، اظهار کرد: عملیات زیرسازی، لکه گیری و آسفالت معابر سطح شهر در طول سال به صورت مستمر ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان به تولید بیش از ۱۵۸ هزار سنگفرش توسط این سازمان در فصل تابستان خبر داد و تصریح کرد: در سه ماهه دوم سال جاری نزدیک به ۷۰۰۰ جدول با ابعاد ۴۵ در ۵۰ توسط سازمان عمران تولید و برای بهره برداری در بلوارهای شهر تعبیه شده است.

حسن یادگاری با اشاره به تولید ۱۲۶ نیوجرسی و بیش از ۶۰ پل بتنی توسط سازمان عمران شهرداری رفسنجان در سه ماهه دوم سال جاری، گفت: در فصل تابستان بیش از یک هزار سنگ قبر و ۴۵ دال بتنی توسط این سازمان تولید شده است.

حسن یادگاری ادامه داد: در سه ماهه دوم امسال بیش از ۶۶۰۰ متر کانیوو در فصل تابستان توسط سازمان عمران به منظور اجرا در کوچه های سطح شهر تولید شده است.

برچسب ها:
آسفالت شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان