امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

نباید به سرمایه گذاری های خارجی دل خوش باشیم

  • شناسه خبر: 111747
نباید به سرمایه گذاری های خارجی دل خوش باشیم

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی را باید با تکیه بر خودمان محقق سازیم گفت: نباید به سرمایه گذاری های خارجی دل خوش کنیم.

خانه » سیاسی » نباید به سرمایه گذاری های خارجی دل خوش باشیم

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه افزود: محور بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم انقلابی اصفهان در حوزه نیاز کشور به بصیرت سیاسی بود.
وی تصریح کرد: آن حضرت بصیرت سیاسی را نیاز مهم کشور می‌دانند که در تمام مسائل ازجمله اقتصاد لازمه کار است.
رمضانی‌پور گفت: رهبری فرمودند که پایان سال مسئولین باید گزارش دهید چه قدم‌هایی برای کشور برداشته ‌اید و تا زمانی که دلدادگی به غرب و دلخوش بودن به سرمایه‌گذاری کردن خارجی‌ها در کشور وجود داشته باشد اقتصاد مقاومتی ایجاد نخواهد شد.
وی ادامه داد: آمریکا در گرداب مشکلات خود گرفتار شده چگونه برای ما خدمت خواهد کرد.
رمضانی پور افزود: یکی از مطالبات ولی‌فقیه حفظ روحیه انقلابی است که باید در همه‌جا وجود داشته باشد.
حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور با تأکید بر رعایت تقوا و ترک گناهان اظهار داشت: دینداری در خانواده باید نهادینه شود چراکه ریشه دینداری و دین‌باوری در خانواده است.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: پدر و مادر باید به مسأله دین توجه کنند تا بچه‌ها نیز با آن پرورش یابند.
وی خاطر نشان کرد: در بخشی از زیارت اربعین اشاره به این دارد که امام‌حسین(ع) از هیچ تلاشی فروگذار نکرد، حتی خون قلب خود و خانواده و یارانش را گذاشت تا مردم از نادانی و جهالت دور شوند.
وی با اشاره به روایتی از پیامبر(ص) اظهار کرد: امامان معصوم از فرزندان حسین(ع) هستند و هرکس از آنها اطاعت کند گویی از خدا اطاعت کرده و هرکس آنها را نافرمانی کند از خدا نافرمانی کرده است.
رمضانی پور بیان داشت: بزرگترین همایش و جمعیت در عالم همین جمعیت زائران اربعین است که فرصت ارزشمندی است.
وی در ادامه با تسلیت رحلت حجت‌الاسلام پورمحمدی افزود: آن مرحوم ویژگی‌های بارز اخلاقی، سیاسی و فرهنگی بالایی داشت و همه با او آشنا هستند.
امام جمعه رفسنجان ادامه داد: پسوند رفسنجانی را رهبر انقلاب به دنبال نام فامیل آن مرحوم آوردند که بار ارزشمندی دارد و اخلاص و سلامت نفس حجت‌الاسلام پورمحمدی را مقام معظم رهبری در پیام خود آوردند.
وی از آغاز هفته بسیج یاد کرد و اقتدار نظام را مرهون فداکاری‌های بسیجیان دانست و گفت: همایش بزرگ بسیج هفته آینده برگزار می‌شود.

برچسب ها:
سرمایه گذاری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان