نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

رهبر انقلاب از مرحوم پورمحمدی به نام دوست صمیمی پس از سالیان زیاد نام بردند

  • شناسه خبر: 111658
رهبر انقلاب از مرحوم پورمحمدی به نام دوست صمیمی پس از سالیان زیاد نام بردند

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: رهبر انقلاب از مرحوم حجت‌الاسلام پورمحمدی به نام دوست صمیمی و قدیمی پس از سالیان زیاد نام بردند و جامعه ایمانی باید از این تعابیر رهبری که در پیام فرمودند درس بگیرند.

خانه » فرهنگی مذهبی » رهبر انقلاب از مرحوم پورمحمدی به نام دوست صمیمی پس از سالیان زیاد نام بردند

به گزارش خانه خشتی ، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی عصر امروز در مجلس ترحیم حجت‌الاسلام حاج شیخ عباس پورمحمدی که با حضور وزیر دادگستری، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد و جمعی از مسؤولان کشوری، استانی و محلی در مسجد امام‌خمینی(ره) این شهر برگزار شد، اظهار داشت:  عشق به روحانیت در این شهر موج می‌زند، در کمتر شهری دیدم که نسبت به یک عالم دینی و خدمتگزار مردم پایبند باشند.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: هرجا این جلوه بیشتر باشد ارتباط مردم به دین بیشتر است و این روحیه دینی را به مردم خوب این شهر تبریک می‌گویم.

حضور آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در مجلس ترحیم حجت‌الاسلام حاج شیخ عباس پورمحمدی

حضور آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در مجلس ترحیم حجت‌الاسلام حاج شیخ عباس پورمحمدی

وی با بیان اینکه فکر می‌کنند مردم از روحانیت بریده‌اند که این‌طور نیست، افزود: روز گذشته شاهد حضور مردم در تشییع این روحانی بزرگوار بودیم و در گذشته هم شاهد حضور پرشور مردم در مراسم روحانیان زیادی بودیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: بعضی به کمترین جایی که می‌رسند شخصیت دیگری پیدا می‌کنند، کم‌حافظه می‌شوند، چشمشان کم‌نور و گوششان سنگین می‌شود و دوستان قدیم را نه می‌بینند و نه می‌شناسند.

وی ادامه داد: امام راحل به بنی‌صدر فرمودند، « امیدوارم وقتی بر مسند نشستی با گذشته‌ات متفاوت نشوی»، در زندگانی بزرگان دین باید تفکر کنیم و آن را به‌کار بندیم.

نعیم‌آبادی اظهار کرد: رهبر انقلاب از مرحوم حجت‌الاسلام پورمحمدی به نام دوست صمیمی و قدیمی پس از سالیان زیاد نام بردند و جامعه ایمانی باید از این تعابیر رهبری که در پیام فرمودند درس بگیرند.

نعیم‌آبادی گفت: امام‌خامنه‌ای تنها رهبر سیاسی ما نیستند، بلکه الگوی زندگی ما هستند، همه مسؤولان باید عبرت بگیرند و زمانی که به جایی می‌رسند همه چیز را فراموش نکنند.

امام جمعه بندرعباس افزود: نکات دیگری که رهبری نسبت به مرحوم پورمحمدی فرمودند از جهت جایگاه ایشان بوده و آن روحانی را مبارز، پارسا و مردمی خواندند که با اخلاص و سلامت نفس و بی‌اعتنا به جلوه‌ها و مادیات و جدانشدن از مردم به‌ویژه اقشار پایین جامعه بود.

وی عنوان کرد: رهبری در پیامشان به ما طلبه‌ها هم خط می‌دهند که ما نیز باید چنین باشیم، عالم دینی باید تمام فضائلی را که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند در خود داشته باشد و نه‌تنها با زبان بلکه با عمل و رفتارش مردم را به خود جذب کند.

نعیم‌آبادی تأکید کرد: اساتید حوزه باید با همین الگو طلبه‌ها را پرورش دهند و اگر حوزه‌ها با محوریت همین صفات طلبه تربیت کنند نفوذ و عزت دین را می‌بینیم.

این مسؤول بیان کرد: تمام خطوط منحرف چشم طمع به آموزش و پرورش و دانشگاه ما دوخته‌اند، اگر معلمان ما دلسوز مردم باشند و سر کلاس انحراف را ببینند و سکوت نکنند، مشکلی پیش نمی‌آید، ۱۳ میلیون دانش‌آموز داریم که اگر سرنوشت آنها مهم باشد متولیان باید خواب نداشته باشند.

برچسب ها:
آیت الله نعیم آبادی حجت‌الاسلام حاج شیخ عباس پورمحمدی مجلس ترحیم مسجد امام‌خمینی(ره) نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان