در پی رحلت عالم مجاهد حجت الاسلام پورمحمدی؛

اعلام سه روز عزای عمومی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 111485
اعلام سه روز عزای عمومی در رفسنجان

درپی رحلت عالم مجاهد و یارصادق انقلاب و رهبری حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباس پورمحمدی رحمهالله علیه،امام جمعه محترم شهرستان حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور با اعلا م سه روزعزای عمومی پیام تسلیتی صادرکردند.

خانه » اجتماعی » اعلام سه روز عزای عمومی در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، متن پیام امام جمعه رفسنجان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
با تأسف فراوان خبر رحلت روحانی مبارز و آزاده و پدر انقلاب مردم رفسنجان حضرت حجه‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباس پورمحمدی دل همه ما را داغدارکرد. آن مرحوم از مبارزان دیرین با رژیم طاغوت،ملجا انقلابیون و مبارزان شهرستان و افراد تبعید شده به این دیار در دوران ستمشاهی،ازوفاداران صدیق به امام و رهبر فرزانه،انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی درسراسر عمر تبلیغی خود بود. منبرها و سخنرانی های روشنگر همراه با بیان صریح و دعوت از خطبای ارزشمند انقلابی، از او خاطره‌ ماندگاری درذهن و دل مردم شریف رفسنجان و آشنایان این روحانی شجاع برجای گذاشته است و مردم انقلابی و بصیر رفسنجان روحیه انقلابی و جهادی خود را مرهون زحما ت و تلاشهای این عالم مجاهد می دانند.
سابقه مبارزه طولانی بارژیم طاغوت پهلوی وبصیرت افزایی و تحمل زندان و شکنجه ساواک و… دربرهه های مختلف نهضت و انقلاب،حکایت ازشجاعت کم ‌نظیر ایشان درجهت تحقق آرمانهای والای انقلاب دارد و به نوعی بیان گر صداقت او بر عهد و پیمانش باخداوند متعال است.
اینجانب فقدان این روحانی پارسا وانقلابی و یارصدیق امام و رهبری رابه محضرحضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و به حضور رهبرحکیم انقلاب و مردم شریف وبزرگوار رفسنجان تسلیت میگویم وضمن آرزوی علو درجات برای آن روحانی ارزشمند ،همنشینی با فرزند شهیدشان دربزم اولیاء و انبیاء الهی را از درگاه خداوند متعال خواستارم وبرای بیت مکرم و بازماندگان محترم صبر و اجر جمیل مسألت می نمایم وبه پاس احترام وقدردانی شما مردم رفسنجان ازآن روحانی مجاهد و خستگی ناپذیر و پدرشهید بزرگوار سه روزعزای عمومی درشهرستان اعلام می کنم.

امام جمعه شهرستان رفسنجان
عباس رمضانی پور

 

برچسب ها:
عزای عمومی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان