هنرمند رفسنجانی هدیه خود را به مردم آذربایجان تقدیم کرد.

  • شناسه خبر: 11143
هنرمند رفسنجانی هدیه خود را به مردم آذربایجان تقدیم کرد.

در مراسم اختتامیه جشنواره طنز ده دقیقه ای که جمعه هفته گذشته در محل سالن افصح هجری برگزار شد، سید محسن حسینی از هنرمندان رفسنجانی پس از کسب عنوان بهترین بازیگر مرد جشنواره، هدیه یک میلیون و پانصد هزار ریالی خود را به مردم زلزله زده آذربایجان شرقی تقدیم کرد. وی در گفتگو با خبرنگار […]

خانه » آخرین اخبار » هنرمند رفسنجانی هدیه خود را به مردم آذربایجان تقدیم کرد.

در مراسم اختتامیه جشنواره طنز ده دقیقه ای که جمعه هفته گذشته در محل سالن افصح هجری برگزار شد، سید محسن حسینی از هنرمندان رفسنجانی پس از کسب عنوان بهترین بازیگر مرد جشنواره، هدیه یک میلیون و پانصد هزار ریالی خود را به مردم زلزله زده آذربایجان شرقی تقدیم کرد.
وی در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی” ،  انگیزه خود را از این کار معنوی و خداپسندانه، جلب رضایت خداوند و کمک به همنوعان خود بیان کرد و افزود: ما انسان ها باید در همه سختی ها و مشکلات به یاری هم بشتابیم و اکنون که توانایی جبران ناراحتی های هم میهنانمان را در غم از دست دادن عزیزانشان نداریم، وظیفه خود دانستم که با تقدیم این مبلغ ناچیز، سهم کوچکی در کاهش دغدغه مالی هموطنان عزیزم داشته باشم، و در جهت رضای خداوند و بندگانش گام بردارم.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون هوا رو به سردی گراییده و مردم آذربایجان بیش از هر زمان به پوشاک گرم و مواد غذایی نیاز دارند، گفت: اگر هر یک از ما قدم کوچکی در این مسیر برداریم، شاهد تأثیر بزرگ کارمان خواهیم بود.

برچسب ها:
هنرمند رفسنجانی هدیه خود را به مردم آذربایجان تقدیم کرد.
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مهدی

    بسیار عالی خدا خیرش دهد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان