رئیس پلیس فتای رفسنجان مطرح کرد:

۴۳ درصد جرائم فضای مجازی در قالب اپلیکیشن تلگرام اتفاق افتاده است

  • شناسه خبر: 111347
۴۳ درصد جرائم فضای مجازی در قالب اپلیکیشن تلگرام اتفاق افتاده است

رئیس پلیس فتای رفسنجان گفت: در شش ماه نخست امسال ۴۳ درصد جرائم فضای مجازی کشور در قالب اپلیکیشن تلگرام اتفاق افتاده و ۶۰ درصد ترافیک اینترنت کشور را این نرم افزار صرف می کند .

خانه » رفسنجان » ۴۳ درصد جرائم فضای مجازی در قالب اپلیکیشن تلگرام اتفاق افتاده است

به گزارش خانه خشتی ، بازمانده در حاشیه برپایی نمایشگاه آسیب های اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان اظهار داشت: در شش ماه نخست امسال ۴۳ درصد جرائم فضای مجازی کشور در قالب اپلیکیشن تلگرام اتفاق افتاده و ۶۰ درصد ترافیک اینترنت کشور را این نرم افزار صرف می کند .
وی با بیان اینکه جای سواد رسانه ای و آموزش های فضای مجازی در اموزش و پرورش ما خالی است تصریح کرد: در خصوص ارائه اموزش های فضای مجازی به اقشار مختلف ضعیف عمل می کنیم ، باید ببنیم که چقدر در این زمینه سعی می کنیم تا اطرافیان خودمان قربانی فضا مجازی نشوند.
بازمانده خاطر نشان کرد: مسئولین تنها به برگزاری نمایشگاه بسنده نکنند ، برپایی چنین نمایشگاهی باید به سایر دانشگاهها و ادارات گسترش یابد .
وی بیان داشت: در جمع های خانوادگی اکثر افراد با گوشی کار می کنند کودکان ما براحتی کار با گوشی همراه را می دانند این همان جنگ نرم است زنگ خطر از این صدادار می شود؟
بازمانده آموزش های فضای مجازی برای ارائه مسائلی که در این زمینه دامن جامعه ما را میگیرد  را ضروری دانست و گفت: حداقل جلسات تعاملی میان پلیس فتا، معاونت اجتماعی، مواد مخدر و نیروی انتظامی برپا شود تا با بیان آسیب ها ، دغدغه ها  و مشکلات که اقشار مختلف جامعه با ان درگیر هستند به دانشجویان که قشر تاثیر گذار جامعه هستند ارائه شود.

برچسب ها:
تلگرام فضای مجازی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان