فرماندار رفسنجان مطرح کرد:

جامعه سالم و یا گرفتار محصول کار جمعی است

  • شناسه خبر: 111324
جامعه سالم و یا گرفتار محصول کار جمعی است

فرماندار رفسنجان گفت: جامعه سالم و گرفتار را ما می سازیم هر آنچه در ان رخ می دهد محصول کار جمعی ماست و همه تلاش می کنیم و آن را می سازیم.

خانه » اجتماعی » جامعه سالم و یا گرفتار محصول کار جمعی است

به گزارش خانه خشتی ، فرماندار رفسنجان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه آسیب های اجتماعی که در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان با همکاری ارگان های مختلف شهرستان برپا شده است ، اظهار داشت: زمانی که موضوع آسیب های اجتماعی مطرح می شود دو مفهوم اجتماع و آسیب به ذهن می رسد که باید به آنها بپردازیم و هر دو باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: آسیب های اجتماعی بسته به تقاضا و پذیرش افراد جامعه رنگ و بوی آن تغییر می کند و امروز یکی از موضوعات مهم و حساس در همه جوامع است باتوجه به فضای کنونی ان در ایجاد ارتباطات و پیشرفت علم و تکنولوژی و هم به لحاظ نفعی که برخی گروه ها در جامعه دارند.

ملانوری خاطر نشان کرد: مواد مخدر در کنار تجارت نفت، اسلحه و مهمات که تجارت های بزرگ دنیا به شما می روند، یکی از تجارت های بزرگ است و به لحاظ سودآوری بالایی که دارد  انگیزه در افراد ایجاد می کند که در این حوزه ورود پیدا کنند.

وی ادامه داد: برخوردهای انتظامی که در حوزه مواد مخدر شکل میگیرد باعث شده سودجویان این قضیه و تجار به سمتی پیش روند که به شکلی مواد مخدری ایجاد کنند که راحتتر در دسترس قرار گیرد و خطرات امنیتی ان کمتر شود و تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در دستور کار جدی قاچاقچیان و عرضه کنندگان مواد مخدر قرار گرفته است.

ملانوری تصریح کرد: عقل و شعور آدمی اجازه نمی دهد که به جانش صدمه وارد کند اما در بحث مواد مخدر فرد تمامی زندگی خود را نابود می کند و به خانواده خود آسیب وارد می کند، هدف از تولید کنندگان این مواد این است که قدرت فکر و اندیشه را از افراد بگیرند.

وی بیان داشت: انسان هایی که می توانند خلاق باشند و رفاه اجتماعی ایجاد کنند اما گرفتار آسب هایی می شوند که قطعا به طور ذاتی علاقمند نیستند که به سمت آنها بروند.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: باید فکر کنیم و آسیب شناسی کنیم که چطور یک فردی که می تواند به خوبی و راحتی زندگی کند اینطور خود را گرفتار آسیب ها می کند.

وی خاطر نشان کرد: جامعه سالم و گرفتار را ما می سازیم هر آنچه در ان رخ می دهد محصول کار جمعی ماست و همه تلاش می کنیم و آن را می سازیم.

ملانوری گفت: در این حوزه کسی نباید دیگری را مقصر بداند باید روحیه اندیشیدن، آگاهی و بصرت نسبت به اجتماع و اخلاق ترویج پیدا کند تا جامعه سالم و با نشاطی باشد.

 

برچسب ها:
جامعه سالم کارجمعی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان