امام جمعه رفسنجان عنوان کرد:

جای خالی غرفه عفاف و حجاب در نمایشگاه آسیب های اجتماعی

  • شناسه خبر: 111274
جای خالی غرفه عفاف و حجاب در نمایشگاه آسیب های اجتماعی

امام جمعه رفسنجان گفت: غرفه های مناسبی برای نمایشگاه آسیب های اجتماعی در نظر گرفته شده است اما یکی از غرفه هایی که جایش خالی است و در دانشگاهها ضرورت دارد غرفه حجاب و عفاف است.

خانه » فرهنگی مذهبی » جای خالی غرفه عفاف و حجاب در نمایشگاه آسیب های اجتماعی

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه آسیب های اجتماعی که در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان با همکاری ارگان های مختلف شهرستان برپا شده است ، دانشگاه را یکی از بهترین خاستگاه و جایگاه برای پرداختن به آسیب های اجتماعی دانست و اظهار داشت: یکی از رسالت های دانشگاه این است که برای مقابله با پدیده های بد و آسیب های اجتماعی راهکار ارائه دهند علاوه بر اینکه خود دانشجویان در این عرصه ها ورود پیدا می کنند.

وی افزود: رسالت حوزه ها و دانشگاهها در بحث مسائل اجتماعی کم نیست و شایسته است به وظایفمان به خوبی عمل کنیم.

رمضانی پور به کیفیت برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: غرفه های مناسبی برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است اما یکی از غرفه هایی که جایش خالی است و در دانشگاهها ضرورت دارد غرفه حجاب و عفاف است.

وی تصریح کرد: آسیب های بزرگ در جامعه ما ورود پیدا کرده که پدیده بدی را در جامعه بوجود می آورد و از جمله انها بدحجابی و بی حجابی است.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر بلافاصله به سراغ بی حجابی می رویم در حالیکه ممکن است دهها آسیب باشد که آنها هم منکر هستند اما آنچه بیشتر در جامعه جلوه می کند و بدی می تواند ایجاد کند هین بحث بی حجالی و بد حجابی است.

رمضانی پور بیان داشت: بی حجابی و بدحجابی برخی افراد مخصوصا در ایام ماههای عزای امام حسین(ع) یک دهن کجی به دین و نظام است.

برچسب ها:
حجاب عفاف نمایشگاه آسیب های اجتماعی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان