وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: خبرنگاری جزء مشاغل سخت محسوب می شود

  • شناسه خبر: 11124
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: خبرنگاری جزء مشاغل سخت محسوب می شود

مراسم نکوداشت شهدای خبرنگار و تجلیل از فعالان عرصه‌ خبر و اطلاع‌رسانی استان کرمان، شنبه ۴ شهریور ماه سال جاری با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی، اسماعیل نجار استاندار کرمان و جمعی از مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استان کرمان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ” خانه […]

خانه » آخرین اخبار » وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: خبرنگاری جزء مشاغل سخت محسوب می شود

مراسم نکوداشت شهدای خبرنگار و تجلیل از فعالان عرصه‌ خبر و اطلاع‌رسانی استان کرمان، شنبه ۴ شهریور ماه سال جاری با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی، اسماعیل نجار استاندار کرمان و جمعی از مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استان کرمان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ” خانه خشتی”، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه خبرنگاری جزء مشاغل سخت محسوب می شود افزود: این افراد تنها به دلیل تعهدی که به ملت و نظام دارند به این شغل روی آورده اند و مدیران باید بدانندکه خبرنگاران و اهالی رسانه در کنار آنان هستند نه مقابل آنان.
وی همچنین صداقت، امانتداری، دلسوز و متعهد بودن را از ویژگیهای خبرنگاران دانست و اظهار داشت: مدیران ما باید سعه صدر داشته و انتقاداتی که در رسانه ها از عملکرد آنها می شود را تحمل و برای رفع نقاط ضعف خود تلاش نمایند.
وی به برگزاری اجلاس سران جنبش غیرمتعهد نیز اشاره کرد و افزود: در سالهای اخیر هجمه گسترده ای وجود داشت تا سران کشورها را از حضور در ایران منصرف و ما را منزوی معرفی کنند، اما کلیه این تلاشها تاکنون بی نتیجه مانده و ملت سرافراز ایران اجازه تعدی به هیچ یک از آنها را نخواهند داد.
حسینی به رسالت مطبوعات و رسانه ها اشاره کرد و افزود: رسانه ها در مطالبی که منتشر می کنند، به مسائل اصل جامعه توجه داشته باشند و اولویت ها را مد نظر قرار دهند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت این وزارتخانه از واردات کاغذ به کشور خبر داد و گفت:
با تعاملی که با وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته، از واردات کاغذ به کشور حمایت می شود.
وی به جنگ نرم و تهاجم همه جانبه دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نیز اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر همه قدرتهای جهانی علیه ما بسیج شده و هدفشان ضربه زدن به اراده محکم این ملت است.
در پایان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان اعلام کرد که از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری کرمان مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال برای هر یک از خبرنگاران استان کرمان اختصاص داده شده است.

برچسب ها:
دکتر حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: خبرنگاری جزء مشاغل سخت محسوب می شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان