تصویب ۴ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ۱۱۹ میلیارد تومان در رفسنجان

  • شناسه خبر: 111099
تصویب ۴ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ۱۱۹ میلیارد تومان در رفسنجان

۴ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ۱۱۹ میلیارد تومان در ستاد مثلث توسعه اقتصادی و ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی شهرستان رفسنجان به تصویب رسید.

خانه » اقتصادی » تصویب ۴ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ۱۱۹ میلیارد تومان در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، در ستاد مثلث توسعه اقتصادی و ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی شهرستان رفسنجان که صبح امروز حضور فرماندار و نماینده مردم رفسنجان در مجلس و جمعی از مسئولین دستگاههای مختلف شهرستان در فرمانداری برگزار شد، چندین طرح اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب این ستاد رسید.

طرح احداث چاپخانه صنعتی متعلق به آقای محمد رضا موحدی نسب یکی از این طرح ها بود که ۶.۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و ۲.۵ میلیارد آن اورده سرمایه گذار و اشتغال اولیه آن ۲۰ نفر خواهد بود.

ویژگی این چاپخانه چاپ افست ۵ رنگ با دستگاههای بروز است که به گفته موحدی نسب در صورت راه اندازی اولین چاپخانه استان با این دستگاهها خواهد بود.

تولید فرو سیلیسیوم توسط شرکت پارس آلیاژ کویر به مدیریت ملاحسینی دیگر طرح مطرح شده در ستاد بود که با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان برای ۵۰ نفر در سه شیفت کاری اشتغال زایی خواهد داشت.

احداث دو نیروگاه خورشیدی ۵ مگاواتی با اشتغال زایی ۱۰ نفر و اعتبار ۲۴ میلیارد تومان و احیای بافت تاریخی شهر و ساخت مجموعه تجاری، فرهنگی و مذهبی در محل میدان انقلاب شهر رفسنجان با مساحت عرصه ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع در سه طبقه با اعتبار ۶۳.۵ میلیارد تومان با مشارکت مردم و سرمایه گذار از جمله طرح ها بود که به تصویب ستاد مثلث توسعه اقتصادی و ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی شهرستان رفسنجان رسیدند.

برچسب ها:
تصویب طرح های اقتصاد مقاومتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان