فرماندار رفسنجان مطرح کرد:

انگیزه جدی برای اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی در رفسنجان وجود دارد

  • شناسه خبر: 111096
انگیزه جدی برای اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی در رفسنجان وجود دارد

فرماندار رفسنجان گفت: امروز در رفسنجان انگیزه و اراده جدی برای کمک به سرمایه داری و اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی وجود دارد و هماهنگی خوبی میان دانشگاه و پژوهشکده پسته با بخش کشاورزی و فعالان این عرصه ایجاد شده است.

خانه » اقتصادی » انگیزه جدی برای اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی در رفسنجان وجود دارد

به گزارش خانه خشتی ، حمید ملانوری در جلسه ستاد مثلث توسعه اقتصادی و ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی شهرستان رفسنجان که صبح امروز در فرمانداری برگزار شد، برپایی چنین جلساتی را در راستای برنامه ریزی و کمک به سرمایه گذاری و بکارگیری منابع در بخش خصوصی برای رونق اقتصادی منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: با تشکیل ستاد مثلث توسعه اقتصادی در استان اقدامات خوبی رقم خورده  که رفسنجان سهم بالایی را در جریان سرمایه گذاری در استان داشته است.

وی افزود: استان کرمان در این مباحث برای بسیاری از استانها الگو است و مطرح کردن پایین ترین سطح مشارکت مردمی کم لطفی به این استان است.

ملانوری خاطر نشان کرد: مشکلات پیش رو را هم نادیده نمی گیرم مراحل ادرای که گاها به خاطر ناآشنایی کارشناسان به قوانین می تواند باشد مسیر را با مشکل روبه رو می سازد، تلاش می کنیم که این مشکلات به حداقل برسد.

وی تصریح کرد: امروز در رفسنجان انگیزه و اراده جدی برای کمک به سرمایه داری و اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی وجود دارد و هماهنگی خوبی میان دانشگاه و پژوهشکده پسته با بخش کشاورزی و فعالان این عرصه ایجاد شده است.

فرماندار رفسنجان ابراز امیدواری کرد تا در این سال کارنامه درخشانی از فعالیتهای اقتصادی در شهرستان ارائه شود.

ملانوری با اشاره به امضای تفاهم نامه احداث نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی و نیروگاه گازی ۲۰ مگاواتی با مشرکت سرمایه گذار ترکیه ای و یک سرمایه گذار داخلی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان بیان داشت: همچنین با حضور این سرمایه گذاران تفاهم ایجاد نمایشگاه عرضه خودروی هوندا در منطقه ویژه اقتصادی به امضا رسید و در مجموع این طرح ها با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی صورت گرفته است .

 

برچسب ها:
اقتصاد مقاومتی انگیزه فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان