از کارآفرینان برتر شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک تجلیل شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 110987
از کارآفرینان برتر شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک تجلیل شد / تصاویر

طی مراسمی با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از ۱۱ کارآفرین برتر شهرستانهای رفسنجان، انار و شهربابک تجلیل بعمل آمد.

خانه » اجتماعی » از کارآفرینان برتر شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک تجلیل شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر شهرستانهای رفسنجان، انار و شهربابک در یازدهمین جشنواره کارآفرینان استان پیش از ظهر امروز با حضور اسماعیلی مدیر کل تعاون، رفاه و امور اجتماعی ، امام جمعه و فرماندار رفسنجان و جمعی از کارآفرینان استان در سالن زکریای رفسنجان برگزار شد.

از کارآفرینان برتر شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک تجلیل شد

محمد عسکری رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفسنجان دراین مراسم  لازمه کارآفرینی را بسترسازی و فرهنگ سازی مناسب، آموزش و مشاوره لازم دانست و  اظهار داشت : صدا و سیما، مطبوعات و جراید نقش مهمی از طریق معرفی کارآفرینان برتر به عنوان الگویی که با دست خالی پیشرفت قابل توجهی داشته، در این بسترسازی دارند.

فرماندار رفسنجان نیز پرداختن به مسائل اقتصادی با پیوست فرهنگی را ضروری دانست و گفت: افراد دغدغه مند در این زمینه باید به این مسائل در کنار هم بپردازند.
ملانوری طرح اقتصاد مقاومتی و سیاست های ابلاغی آن یک ریل گذاری واقعی در مسیر توسعه کشور دانست و بیان داشت: اگر بخواهیم فعالیتهای اقتصادی روبه جلو باشد و سرعت یابد  باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

از کارآفرینان برتر شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک تجلیل شد
وی دانش محوری و درون زایی و برون نگری را از اصول اقتصاد مقاومتی برشمرد و تصریح کرد: توجه به مردمی کردن اقتصاد چکیده اقتصاد مقاومتی است و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی موجب توسعه و رونق اقتصاد می شود.

ملانوری خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم مشکلات معیشتی حل شود نسخه شفابخش سیاست های اقتصاد مقاومتی است که تاکید دارد تا در کنار سیاست گذاری دولت مردم نیز به کمک آیند.

فرماندار رفسنجان به تشکیل ستاد مثلث توسعه اقتصادی در استان و در شهرستان رفسنجان اشاره کرد و گفت: این همان ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی که در استان کرمان در این قضیه پیشتاز بوده است.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه مجموعه های کارگری باید کار را از خودشان بدانند تصریح کرد: آنچه در سرمایه گذاری مهم است آورده است.

از کارآفرینان برتر شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک تجلیل شد

وی بروکراسی اداری یکی از مشکلات پیش روی کارآفرینان برشمرد و گفت: گاهی امضای یک پرونده شش ماه و حتی بیشتر طول میکشد ، پرستیژ مدیران بالایی یک بیماری شده است که باید درمان شود در حالی عمده کار بر دوش مدیران پایینی انجام میگیرد.

اسماعیلی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با بیان اینکه با معرفی ۵۰ کارآفرین به جشنواره ۱۱ نفر برتر شناخته شدند از راه اندازی کانون کارآفرینی استان خبر داد.

از کارآفرینان برتر شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک تجلیل شد

در این آیین از کارآفرینان برتر روح الله صابری، مهرداد امینی، حسین فلاح، حمید رضا ایرانمنش، علی دره کردی از شهرستان رفسنجان و جمعی از کارآفرینان برتر شهرستانهای انار و شهربابک تجلیل شد.

از کارآفرینان برتر شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک تجلیل شد از کارآفرینان برتر شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک تجلیل شد img_0236 از کارآفرینان برتر شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک تجلیل شد از کارآفرینان برتر شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک تجلیل شد از کارآفرینان برتر شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک تجلیل شد از کارآفرینان برتر شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک تجلیل شد از کارآفرینان برتر شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک تجلیل شد از کارآفرینان برتر شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک تجلیل شد از کارآفرینان برتر شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک تجلیل شد از کارآفرینان برتر شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک تجلیل شد از کارآفرینان برتر شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک تجلیل شد از کارآفرینان برتر شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک تجلیل شد از کارآفرینان برتر شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک تجلیل شد از کارآفرینان برتر شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک تجلیل شد از کارآفرینان برتر شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک تجلیل شد از کارآفرینان برتر شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک تجلیل شد از کارآفرینان برتر شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک تجلیل شد

برچسب ها:
تجلیل کارآفرین کارآفرینان برتر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان