رئیس دادگستری رفسنجان مطرح کرد:

بیش از ۹۰ درصد زندانیان دارای تجهیزات دریافت از ماهواره هستند

  • شناسه خبر: 110928
بیش از ۹۰ درصد زندانیان دارای تجهیزات دریافت از ماهواره هستند

رئیس دادگستری رفسنجان گفت: ۸۰ درصد زندانیان اهل مسائل معنوی نیستند و بالای ۹۰ درصد آنان تجهیزات دریافت از ماهواره دریافت می کنند.

خانه » اجتماعی » بیش از ۹۰ درصد زندانیان دارای تجهیزات دریافت از ماهواره هستند

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام پور محمدی در گردهمایی فصلی مدیران انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان که پیش از ظهر امروز در تالار عقیق رفسنجان برگزار شد، یافتن ریشه یک بزه در جامعه را ضروری دانست و گفت: کسی که حرمت شکسته و مرتکب جرم شده باید مجازات شود اما رسیدن به اصل موضوع و ریشه یابی آن مهم است.

وی افزود: فقر انسان را به کفر می کشاند و عامل بسیاری از پرونده های دادگستری فقر است، یکی از آثار فقر در جامعه بی حیایی است.

رئیس دادگستری رفسنجان کار انجمن حمایت از زندانیان را مساوی با جهاد در راه خدا دانست و بیان داشت: با توجه به رکود و کم کاری وزارت خانه ها بسیاری از پرونده ها سرازیر به قوه فضائیه می شود  و کاری جهادی صورت میگیرد برای پاسخگویی به انان.

پور محمدی با بیان اینکه ۸۰ درصد زندانیان اهل نماز خواندن نیستند و بالای ۹۰ درصد آنان تجهیزات دریافت از ماهواره دریافت می کنند اظهار داشت: سروکار و داشتن با کسانی که به مسائل معنوی اهمیت نمی دهند به مرور زمان بر فرد اثر میگذارد همانطور که افراد معنوی ، بسیجی و طلاب به انسان انرژی مثبت می دهد.

وی با بیان اینکه غالب زندانیان معنویت در آنها ضعیف است خاطر نشان کرد: افرادی که با این قشر در ارتباط هستند باید خود را تقویت کنند و اثر گذار باشند.

برچسب ها:
ماهواره
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان