دادستان رفسنجان عنوان کرد:

۴۰ درصد خانواده زندانیان در رفسنجان تحت حمایت هستند

  • شناسه خبر: 110926
۴۰ درصد خانواده زندانیان در رفسنجان تحت حمایت هستند

دادستان رفسنجان با بیان اینکه ۴۰ درصد خانواده زندانیان تحت پوشش بحث حمایتی هستند تصریح کرد: باید حمایت بیشتری صورت گیرد تا به کلیه خانواده ها در سطح استان و شهرستان به نسبت جمعیت این کار را انجام دهیم.

خانه » اجتماعی » ۴۰ درصد خانواده زندانیان در رفسنجان تحت حمایت هستند

به گزارش خانه خشتی ، حسین رئیسی نژاد  در گردهمایی مدیران عامل انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان که پیش از ظهر امروز در تالار عقیق رفسنجان برگزار شد، اظهار داشت: کارهایی که تاکنون برای خانواده های زندانیان انجام شده جای تقدیر دارد اما با ناحیه مطلوب فاصله داریم و می طلبد برنامه ریزی برای کل خانواده های زندانیان صورت گیرد.
وی با بیان اینکه ۴۰ درصد خانواده زندانیان تحت پوشش بحث حمایتی هستند تصریح کرد: باید حمایت بیشتری صورت گیرد تا به کلیه خانواده ها در سطح استان و شهرستان به نسبت جمعیت این کار را انجام دهیم.

رئیسی نژاد به تاکید رهبر فرزانه انقلاب نسبت به توجه به خانواده زندانیان اشاره کرد و گفت: در سطح جامعه فردی که مرتکب جرم شده و به زندان معرفی شده خانواده او با مشکلات جامعه روزگار خود را طی می کند و وظیفه حاکمیت و انجمن است که سرپرستی او را بر عهده گیرد.
وی خاطر نشان کرد: در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باید به خانواده زندانیان نگاه ویژه شود چرا که بستری مناسب برای ارتکاب به جرم در این خانواده ها است.
دادستان رفسنجان گفت: خانواده هایی که در بستگان آنها زندانی وجود دارد شرایط برای جرم جدید وجود دارد و توجه به آنها باعث خواهد شد تا جامعه امنیت بالاتری داشته باشد.

وی ادامه داد: حمایت از خانواده زندانیان موجب آرامش زندانی و بالا رفتن آرامش در زندان می شود.
رئیسی نژاد بیان داشت: علاوه بر حمایت اقتصادی از خانواده باید نسبت به تغییر نگاه جامعه نسبت به این خانواده قدم برداشت، نباید برچسب زنی به متهم به خانواده آنها تعمیم یابد،  انجمن ها باید به این موضوع نیز اهمیت دهند.

برچسب ها:
انجمن حمایت از زندانیان خانواده زندانیان دادستان رفسنجان زندانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان