رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی رفسنجان:

استکبارستیزی ضرورت ایران اسلامی است

  • شناسه خبر: 110856
استکبارستیزی ضرورت ایران اسلامی است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی رفسنجان گفت: استکبارستیزی ضرورت ایران اسلامی است و نباید راه نفوذ دشمن را به کشور هموار کنیم.

خانه » رفسنجان » استکبارستیزی ضرورت ایران اسلامی است

به گزارش خانه خشتی ، حجت‌الاسلام‌ علیرضا روحی در جلسه‌ای که با موضوع استکبارستیزی و مقاومت و نقش آن بر استحکام نظام جمهوری اسلامی در محل نمازخانه ستاد فرماندهی با حضور کارکنان این فرماندهی برگزار شد اظهار داشت: هدف اصلی شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی ایران جهاد در راه دین و مبارزه با استکبار و نفی هرگونه سلطه گری در اداره کشور است.
وی در ادامه گفت: مردم ایران در طول انقلاب نشان داده اند که به استکبار دل نمی بندند و آمریکا را دشمن اصلی خود می دانند زیرا مبارزه با استکبار را یک تکلیف دینی و ملی می دانند.
در ادامه با اشاره به اینکه مبارزه با مستکبران یکی از سفارش‌های دین، قرآن و اهل‌بیت (ع) است خاطرنشان کرد: ملت ایران با تمام وجود در راه مبارزه با استکبار ایستاده‌اند زیرا باور دارند که این دشمن فریبنده است و قابل اعتماد نیست.
وی ادامه داد: برای مبارزه با استکبارستیزی باید رفتار، گفتار و عمل ما در این مسیر هدایت شود.
حجت الاسلام روحی در سخنانش اشاره ای به اقتصاد مقاومتی کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که مقاوم است و با تحریکات جهانی و تکانه های جهانی و با سیاست های آمریکا و غیر آمریکا زیر و رو نمی شود و متکی به مردم است.
رئیس عقیدتی سیاسی در پایان گفت: اقدام و عمل در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی یک تکلیف است، خوشبختانه با تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی و همدلی و هماهنگی مسئولان اجرایی کشور، گام‌های بسیار مهمی در این زمینه برداشته شده است.

برچسب ها:
استکبار ستیزی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان