استاندار کرمان در چهارمین اجلاس استانی نماز در رفسنجان مطرح کرد:

اقتدار نظام سیاسی ما به اصل ولایت فقیه است / اقتصاد مقاومتی در کرمان در حال اجراست

  • شناسه خبر: 110789
اقتدار نظام سیاسی ما به اصل ولایت فقیه است / اقتصاد مقاومتی در کرمان در حال اجراست

استاندار کرمان گفت: واقعیت نظام سیاسی ما اصل ولایت فقیه است و اقتدار نظام از این اصل است.

خانه » اجتماعی » اقتدار نظام سیاسی ما به اصل ولایت فقیه است / اقتصاد مقاومتی در کرمان در حال اجراست

به گزارش خانه خشتی ، علیرضا رزم حسینی در چهارمین اجلاس استانی شهرستانهای شمال استان کرمان در رفسنجان با اشاره به احادیث و روایات فراوانی پیرامون اهمیت نماز اظهار داشت: هر فرد مسلمان خود را با نمازش می شناساند و امروز حتی در کشورهای غیر مسلمان نیز مکانی برای اقامه این فریضه در نظر گرفته شده است.

وی نماز را عاملی برای کاهش آسیب های اجتماعی دانست و گفت: در کشور شاهد آمار بالای ساخت مساجد و نماز خانه، تعداد ائمه جمعه و حوزه های علمیه هستیم اما از طرفی سرعت آسیب های اجتماعی در حال افزایش است و این یک واقعیت انکار ناپذیر است.

رزم حسینی به افزایش آمار اعتیاد و طلاق و حاشیه نشینی و فقر در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: تهاجم فرهنگی با برنامه ریزی و هدایت در حال انجام است و این یک واقعیت است که همه ما مسئولین باید توجه ویژه داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: همایش هایی که برگزار می شود باید خروجی مشخص داشته باشد تا برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب مورد استفاده قرار گیرد، باید راهی پیدا کنیم که چطور می توانیم نماز را در جامعه گسترش دهیم و آثار آن را ببینیم.

استاندار کرمان گفت: باید ببینیم چطور می توانیم نماز خوب برگزار کنیم ، بفهمیم که در نماز چه می خوانیم و عمق عبارت ها را درک کنیم.

وی به قرائت ذکر الحمدالله در نماز های یومیه اشاره کرد: این عبارت کوتاه را ۱۷ بار در روز تکرار می کنیم اما باز هم ناشکری و ناسپاسی می کنیم و اثر نماز را کم می کنیم.

رزم حسینی خلوص را از جمله آداب نماز برشمرد و گفت: نماز را باید از مدارس شروع کرد، نظام آموزشی نقش تعیین کننده ای در این مهم دارد و معلمان و مدیران در جذابیت نماز نقش ویژه دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ارتباط تنگاتنگ اقتصاد و فرهنگ و بحث اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهار داشت: این دو حلقه تفکیک ناپذیر هستند که باید توسط ائمه جمعه و طلاب مطرح شود.

رزم حسینی بیان داشت: مسائل دینی و فرهنگی مملو از مقولات اقتصادی است و حلقه مفقوده در بیان مسائل فرهنگی اقتصاد است.

استاندار کرمان راستگویی، رزق حلال، دوری از چاپلوسی و دروغ را از جمله آثار نماز برشمرد.

رزم حسینی اظهار داشت: واقعیت نظام سیاسی ما اصل ولایت فقیه است و اقتدار نظام از این اصل است.

وی تاکید کرد: نظام سیاسی ما مدبرانه و هوشمندانه توسط امام راحل مهار شد و امروز آثار ان را می بینیم.

رزم حسینی خاطر نشان کرد: عظمت نظام به برکت اصل ولایت فقیه است و امروز آن را در هدایت های مقام معظم رهبری در همه مقولات از جمله اقتصاد مقاومتی می بینیم.

وی یادآور شد: اقتصاد مقاومتی واقعی در استان کرمان در حال انجام است و هر مسئولی که در این استان حضور می یابد این موضوع را اقرار می کند.

 

برچسب ها:
استاندار کرمان اقتصاد مقاومتی ولایت فقیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان