دبیر جامعه‌ اسلامی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان:

نجومی‌بگیران باید از قرارگاه اقتصاد مقاومتی اخراج شوند

  • شناسه خبر: 110753
نجومی‌بگیران باید از قرارگاه اقتصاد مقاومتی اخراج شوند

دبیر جامعه ‌اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: نجومی‌بگیران باید از قرارگاه اقتصاد مقاومتی اخراج شوند، این‌ها نه تنها کاری نمی‌کنند، بلکه مانع هستند.

خانه » اجتماعی » نجومی‌بگیران باید از قرارگاه اقتصاد مقاومتی اخراج شوند

به گزارش “خانه خشتی” ، محمد سعید دبیر جامعه ‌اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان جمعه ۱۴ آبان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان بود، وی با اشاره به اینکه در ماه محرم فضای پاک و معنوی بر کشور و شهرستان حاکم می شود  بر مواظبت از این معنویت و ایمانی که در دل های جوانان ریشه دوانده تأکید نمود، وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا همراه با منطق محکمی سر داده می‌شود، چراکه اساس سیاست آمریکا مبنی بر افزون‌طلبی برای خودش است.

محمد سعید دبیر جامعه ‌اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان جمعه 14 آبان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان

محمد سعید دبیر جامعه ‌اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان جمعه ۱۴ آبان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان رفسنجان

وی ادامه داد: در جامعه آمریکا ارزش‌های انسانی در حال تنزل است و با توجه به تجارب تلخی که ملت‌های محروم دارند و طی آن دوران آمریکا ضربه‌هایی بر آنها وارد کرده‌ است، مرگ بر آمریکا می‌گویند.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر(عج) به دشمنی آمریکا در قضیه برجام اشاره و خاطرنشان کرد: شعار مرگ بر آمریکا تعصبی و لجبازی نیست، بلکه دارای پشتوانه محکم عقلی است.

وی بیان داشت: اینکه ما گمان کنیم، سازش با آمریکا می‌تواند مشکلات ما را رفع کند، تفکر غلطی است، چراکه این سازش مشکلات ما را هم افزایش می‌دهد.

سعید به اقرار مسؤولان مذاکره‌کننده به بدعهدی آمریکا اشاره کرد و افزود: زمانی که در مسیر غلط تلاش کنیم، گشایشی از رابطه با آمریکا عاید ما نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا خود دچار بحران‌های اقتصادی، سیاسی، اخلاقی، بین‌المللی و … است و چگونه می‌خواهد مشکلات ما را با این وضعیت برطرف کند.

‌سعید ابراز داشت: هدف دشمن جلوگیری از رشد و توسعه جمهوری اسلامی است و هدف دیگرش گره‌اندازی در اقتصاد ایران است.

وی از راهپیمایی روز ۱۳ آبان یاد کرد و ابراز داشت: این حضور نشان داد، خوی استکبارستیزی برای دفاع از انقلاب در ملت ایران وجود دارد و مبدأ انقلاب به فرموده مقام معظم رهبری امام راحل بودند.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان به اصول امام راحل اشاره و توضیح داد: اصل بی‌اعتمادی به دشمن و استکبار یکی از اصول امام‌ خمینی(ره) بود که نشأت‌ گرفته از اعتماد به خداست.

وی عنوان کرد: حمایت از محرومان و مستضعفان اصل دیگر امام خمینی(ره) بود و ریشه‌کنی فقر از بین رفتن خوی کاخ‌نشینی و مصرف درست بیت‌المال از اصول بنیان گذار انقلاب بود.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان افزود: امروز بیت‌المال حقوق برخی مسؤولان شده و این اصل امام راحل به فراموشی سپرده شده است.

وی بیان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی دو نگاه اتکا به داخل و نگاه به بیرون مطرح است که طبق بیانات رهبر معظم انقلاب قرارگاه اقتصاد مقاومتی ایجاد شد و فرماندهان این قرارگاه مشخص شدند، لذا فرماندهان این قرارگاه باید درد مردم را بدانند و بفهمند، نجومی‌بگیران که درد را نمی‌فهمند، چگونه می‌خواهند برای درد مردم چاره بیندیشند.

سعید ادامه داد: نجومی‌بگیران باید از قرارگاه اقتصاد مقاومتی اخراج شوند، این‌ها نه تنها کاری نمی‌کنند، بلکه مانع هستند.
ایشان با اشاره به موضوع ارتباط نخبگان با صنعت از مسئولین خواست به دانشجویان نخبه میدان دهند و اعتماد کنند.

سعید با اشاره به اینکه مسئولین روزی برجام را آفتاب تابان می نامیدند و هر روز تأخیر در انعقاد آن را دارای خسارات ۱۷۰ میلیون دلاری می دانستند گفت که اما امروز مردم را به صبر دعوت می کنند و با تعابیری همچون باغ و میوه سعی در انحراف فکری مردم دارند. شایان ذکر است به دلیل کمبود وقت سخنان ایشان نیمه تمام ماند.

برچسب ها:
آمریکا برجام بیانات رهبر معظم انقلاب دبیر جامعه ‌اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان قرارگاه اقتصاد مقاومتی محمد سعید نجومی‌بگیران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان