بازدید مسئولین از گلخانه کفائی رفسنجان / تصاویر

  • شناسه خبر: 110573
بازدید مسئولین از گلخانه کفائی رفسنجان / تصاویر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با همراهی رئیس دانشگاه ولیعصر و رضایی مسئول جهاد کشاورزی رفسنجان از گلخانه کفایی بازدید کردند.

خانه » اجتماعی » بازدید مسئولین از گلخانه کفائی رفسنجان / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز پنجشنبه ۱۳ آبان اسماعیلی ندیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با همراهی دهقان رئیس دانشگاه ولیعصر و رضایی مسئول جهاد کشاورزی رفسنجان از گلخانه کفایی بازدید کردند.

گلخانه کفایی در روستای کفائیه رفسنجان واقع شده است که به همت صاحب آن ساسان کفایی برای اولین بار گوجه سیاه به بار نشست و هم اکنون این محصول به صورت عمده برداشت و به مناطق مختلف کشور صادر می شود.

بازدید مسئولین از گلخانه کفائی رفسنجان بازدید مسئولین از گلخانه کفائی رفسنجان بازدید مسئولین از گلخانه کفائی رفسنجان بازدید مسئولین از گلخانه کفائی رفسنجان بازدید مسئولین از گلخانه کفائی رفسنجان بازدید مسئولین از گلخانه کفائی رفسنجان بازدید مسئولین از گلخانه کفائی رفسنجان بازدید مسئولین از گلخانه کفائی رفسنجان بازدید مسئولین از گلخانه کفائی رفسنجان بازدید مسئولین از گلخانه کفائی رفسنجان بازدید مسئولین از گلخانه کفائی رفسنجان img_9310 بازدید مسئولین از گلخانه کفائی رفسنجان بازدید مسئولین از گلخانه کفائی رفسنجان بازدید مسئولین از گلخانه کفائی رفسنجان بازدید مسئولین از گلخانه کفائی رفسنجان بازدید مسئولین از گلخانه کفائی رفسنجان untitled-1

برچسب ها:
بازدید بازدید مسئولین از گلخانه کفائی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان