رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان :ارسال ۱۱۸۰ مقاله به کنفرانس شیمی آلی ایران

  • شناسه خبر: 11038
رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان :ارسال ۱۱۸۰ مقاله به کنفرانس شیمی آلی ایران

خانه خشتی: رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان گفت: یک‌هزارو ۱۸۰ مقاله به دبیرخانه نوزدهمین کنفرانس شیمی عالی ایران در رفسنجان ارسال شد. به گزارش خبرنگار  “خانه خشتی”: رضا رنجبرکریمی اظهار داشت: چهل و دومین کنفرانس ریاضی ایران سال گذشته با حضور یک‌هزار نفر از متخصصان و دانشمندان ایرانی و خارجی در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان […]

خانه » آخرین اخبار » رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان :ارسال ۱۱۸۰ مقاله به کنفرانس شیمی آلی ایران

خانه خشتی: رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان گفت: یک‌هزارو ۱۸۰ مقاله به دبیرخانه نوزدهمین کنفرانس شیمی عالی ایران در رفسنجان ارسال شد.

به گزارش خبرنگار  “خانه خشتی”: رضا رنجبرکریمی اظهار داشت: چهل و دومین کنفرانس ریاضی ایران سال گذشته با حضور یک‌هزار نفر از متخصصان و دانشمندان ایرانی و خارجی در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان برگزار شد.

وی از برگزاری نوزدهمین کنفرانس شیمی عالی ایران در شهریور ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان خبر داد و ابراز داشت: متخصصان داخلی و خارجی در این برنامه شرکت می‌کنند.

رنجبرکریمی با بیان اینکه یک‌هزار و ۱۸۰ مقاله به کنفرانس شیمی عالی ایران ارسال شده است، افزود: ۸۴۲ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.

وی عنوان کرد: از مجموع مقالات پذیرفته شده در نوزدهمین کنفرانس شیمی عالی ایران ۵۰ مقاله به صورت سخنرانی تخصصی و بقیه مقاله‌ها در قالب پوستر ارائه می‌شود.

رنجبرکریمی برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دبیران شیمی رفسنجان، کارگاه تخصصی رشته شیمی، برپایی نمایشگاه‌های تجهیزات آموزشی، پژوهشی و نمایشگاه دستاوردهای صنعتی را از جمله برنامه‌های جنبی این کنفرانس برشمرد.

وی تصریح کرد: ۱۸۸ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان طی سال گذشته موفق به ارائه ۵۰۱ مقاله در مجلات بین‌المللی، کنفرانس‌ها و همایش‌ها شدند.

رنجبرکریمی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان اظهار داشت: ۲۰۰ برنامه فرهنگی شامل جشن‌ها، محافل انس با قرآن، یادواره شهدا و کارگاه‌های آموزشی در این مرکز آموزش عالی در سال گذشته اجرا شده است.

وی برگزاری برنامه سیرهای مطالعاتی با موضوع امام خمینی (ره) و شهید مطهری، اردوهای فرهنگی و تربیتی، برپایی آیین عزاداری، کرسی‌های آزاداندیشی و انتشار نشریات دانشجویی را از دیگر فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه طی سال گذشته ذکر کرد.

رنجبرکریمی خاطرنشان کرد: نشریات دانشجویی و انجمن‌های علمی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان در جشنواره‌ها حضوری فعال دارند.

این مسئول با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری توسط دو نشریه این دانشگاه در سال گذشته بیان داشت: یکی از دانشجویان این دانشگاه موفق به کسب رتبه دوم حفظ قرآن کریم در مسابقات کشوری شد.

رنجبرکریمی از همکاری خیران رفسنجانی برای ساخت خوابگاه‌های دانشجویی خبر داد و ابراز داشت: دو خوابگاه دانشجویی با ۱۰ هزار متر مربع زیربنا در این شهر در حال ساخت است.

وی افزود: در سال جاری ساخت خوابگاه دختران با ظرفیت ۳۵۰ نفر آغاز شده است که تا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان