اراضی تصرفی در رفسنجان به دولت بازگردانده شدند

  • شناسه خبر: 110322
اراضی تصرفی در رفسنجان به دولت بازگردانده شدند

حدود ۴ هکتار از اراضی تصرفی شهرستان رفسنجان به دولت بازگردانده شد.

خانه » اجتماعی » اراضی تصرفی در رفسنجان به دولت بازگردانده شدند

به گزارش خانه خشتی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره منابع طبیعی شهرستان رفسنجان، مسعود حیدری پور رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رفسنجان ضمن اعلام این خبر بیان کرد: افرادی سودجو و فرصت طلب در ایام تعطیل و شبانه اقدام به کرت بندی، کشت نهال و لوله گذاری در اراضی ملی منطقه عباس آباد امین (روستای همت آباد آگاه) به مساحت تقریبی ۴ هکتار نمودند که در پی گشتهای مستمر مأمورین پاسگاه حفاظت و پس از اطلاع از موضوع با اخذ دستور مقام قضایی و همکاری یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان جهت رفع تصرف اقدام و اراضی تصرفی به دولت برگردانده شد.
حیدری پور یادآور شد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرصه های منابع طبیعی با متخلفین امر برخورد قاطع و قانونی صورت می گیرد.
همشهریان گرامی خواهشمند است: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف غیر قانونی اراضی ملی و بروز حریق در عرصه های منابع ملی با شماره  رایگان ۱۵۰۴ یگان حفاظت استان کرمان و شماره ۳۴۲۶۶۱۷۵ پاسگاه ویژه حفاظت رفسنجان تماس حاصل نمایند.

برچسب ها:
اراضی تصرفی اراضی ملی رفع تصرف
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    با سلام مقام معظم رهبری از پدیده زمین خواری به عنوان پدیده شوم یاد کرده اند که باید در مقابل زمین خوارن ایستادو از تلاش مسئولین محترم تشکر می کنم به عنوان یک شهروند.خدا قوت.انشاءالله در این راه ملاحضه کسی لحاظ نشود و ادامه یابد.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان