«اتوبوس کرمان» وارد رفسنجان شد

  • شناسه خبر: 11029
«اتوبوس کرمان» وارد رفسنجان شد

خانه خشتی: «اتوبوس کرمان» به کارگردانی و نویسندگی رضا فهیمی، صبح فردا در سینما گلستان امین اکران می شود. کارگردان فیلم اتوبوس کرمان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی”با اشاره به اینکه ،فیلمبرداری این مجموعه، فروردین سال جاری در رفسنجان انجام شد و تدوین و صداگذاری آن به مدت ۲۵ روز در […]

خانه » آخرین اخبار » «اتوبوس کرمان» وارد رفسنجان شد

خانه خشتی: «اتوبوس کرمان» به کارگردانی و نویسندگی رضا فهیمی، صبح فردا در سینما گلستان امین اکران می شود.

کارگردان فیلم اتوبوس کرمان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی”با اشاره به اینکه ،فیلمبرداری این مجموعه، فروردین سال جاری در رفسنجان انجام شد و تدوین و صداگذاری آن به مدت ۲۵ روز در تهران به طول انجامید.

رضا فهیمی تصریح کرد داستان فیلم که مضمونی طنزآمیز دارد و با ترس و وحشت همراه است.

وی اظهار داشت: فیلم قصه مسافرانی را روایت می کند که به طور ناخودآگاه وارد اتوبوسی شده اند و هیچ یک علت حضورشان در اتوبوس را نمی دانند و همین موضوع کشمکش زیادی میان آن ها به وجود آورده است.
کارگردان فیلم اتوبوس کرمان ،در ادامه با اشاره به ساخت در رفسنجان در محیطی مفرح، گفت: سینمای رفسنجان خواسته بسیاری از مردم فرهنگ دوست رفسنجانی بوده است؛ و اکنون که امکان آن با بهترین کیفیت و اجرا فراهم شده، ضروریست با استقبال بهتر و بیشتر از آن در پیشرفت فرهنگ سینمایی شهر سهیم شویم.
لازم به ذکر است که اتوبوس کرمان به تهیه کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان رفسنجان و رضا فهیمی در مدت زمان ۱۶ دقیقه آماده شده است و ساعت ۱۰ صبح پنج شنبه دوم شهریور ماه در محل عمارت امین، سالن نیلوفر اکران می شود.

برچسب ها:
اتوبوس کرمان خانه خشتی رفسنجان سینما امین فیلم فیلم اتوبوس کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان